تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802699199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا داورزنی: من شناسنامه منصوری هستم/ رقم قرارداد باعث جدایی‌ام از تیم نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رضا داورزنی: من شناسنامه منصوری هستم/ رقم قرارداد باعث جدایی‌ام از تیم نمی‌شود
سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: تمام اعضای باشگاه منصوری من را شناسنامه این تیم می‌دانند پس بحث‌های مالی باعث نادیده گرفتن اعتبار تیم نمی‌شود.
رضا داورزنی سرمربی فصل گذشته تیم شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بودجه امسال تیم منصوری تصویب شده و شورای شهر هزینه 49 درصد سهم خود را متقبل می‌شود و حضور منصوری و سرمایه‌گذاری وی نیز دریچه امیدی را به سوی منصوری پس از تحمل 2سال سخت، باز کرده است اما تاکنون تیم هیچ گونه نقدینگی ندارد و تا مرحله اجرای تعهدات فاصله زیادی است.

در همین راستا با وجود مذاکراتی که با باشگاه برای سرمربیگری انجام دادم اتفاق خاصی رخ نداده زیرا قبل از حضور من در تیم، بحث کل تیم و ترکیب بازیکنان اهمیت دارد. حفظ بازیکنان و همچنین جذب مهره‌هایی که فصل گذشته عدم حضورشان در تیم حس می‌شد از ابزار من برای کار در فصل جدید است که امیدوارم به زودی حل شود.
 
وی افزود: به عقیده هیئت مدیره با وجود تمام مشکلاتی که تیم فصل پیش با آن درگیر بود عملکرد خوب داشته و جایگاه ایده‌آلی کسب کرده‌ایم در همین راستا خواهان حضورم در نیمکت منصوری شده‌اند و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم البته نباید این مورد را نادیده گرفت که نتایج گذشته جدا از کار حرفه‌ای به دلیل همبستگی و حس مسئولیت‌پذیری و فداکاری است که پایه‌های مقصودی بر آن بنا شده است پس در این مجموعه نباید شرطی کار کرد همکاری‌ام با باشگاه را مشروط به جذب بازیکن نکرده ام تا مسئولان با توجه و توانایی منصوری بازیکن بگیرند که آغاز ایده‌آلی در فصل جدید داشته باشیم.
 
داورزنی در ادامه بیان داشت: مسئولان بازیکنان و کسانی که با منصوری آشنایی دارند من را شناسنامه تیم منصوری می‌دانند زیرا از ابتدای حضور این تیم در فوتسال حضور داشته‌ام و در پستهای متفاوتی خدمت کرده ام تا به امروز که عنوان سرمربی را بر دوش می‌کشم برای من منصوری ارزش معنوی دارد و به دلیل جریاناتی مانند رقم قرارداد این تیم را رها نمی‌کنم البته این درک متقابل است و مسئولان نیز قدر زحمات هر نفر را در تیم می‌دانند و شرایط غیر منطقی را برای حضور کسی ایجاد نمی‌کنند این تیم برای ماست و اعتبارش در درجه نخست اولویت قراردارد پس با توجه به توان باشگاه فصل جدید را برنامه‌ریزی می‌کنیم. پیشنهادی نداشتم چون من را عضو منصوری می‌دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ازتیمهای لیگ برتری پیشنهادی دریافت نکردم البته دلیل آن اظهارات منصوری و هیئت مدیره مبنی بر رضایتشان از عملکردم است و همچنین اینکه بارها اعلام کرده‌اند داورزنی تیم منصوری را برای فصل جدید هدایت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن