تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف شاگردان منصوریان مقابل تیم ملی امید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توقف شاگردان منصوریان مقابل تیم ملی امید خبرگزاری پانا: نخستین دیدار تدارکاتی تیم نفت تهران در فصل 94 - 93 مقابل تیم ملی امید کشورمان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
۱۳۹۳ جمعه ۱۳ تير ساعت 08:40



به گزارش خبرگزاری پانا،در این این دیدار که از ساعت 18:30 روز پنجشنبه 12 تیرماه در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار شد، به جز غلامرضا رضایی، امین حاج محمدی و علیرضا بیرانوند، تمامی بازیکنان تیم نفت تهران به میدان رفتند.

از نکات برجستۀ این دیدار تقابل سه بازیکن ملی پوش نفت با هم تیمی هایشان بود بدین ترتیب که علی محسن زاده در درون دروازه و ارسلان مطهری و آرش رضاوند در خط حمله تیم ملی امید کشورمان بازی می کردند.

اگرچه این دیدار در ایام بدنسازی بازیکنان نفت تهران برگزار شد، با این حال شاگردان علیرضا منصوریان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در دقیقه 15 نیز توسط علی قربانی، مهاجم جوان و خوش آتیه خود به گل برتری دست یافتند.

این برتری تا دقیقه 90 ادامه داشت تا اینکه شاگردان نلو وینگادا از روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدند کار را به تساوی بکشند.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب تیم نفت تهران در نیمه نخست:
وحید شیخ ویسی، کوروشی، مرتضی پورعلی گنجی، سعید لطفی، وحید حمدی نژاد، علی عزتی، کمال کامیابی نیا، دیوید ویکروم، حسین ابراهیمی، وحید امیری و علی قربانی

ترکیب تیم نفت تهران در نیمه دوم:
وحید شیخ ویسی، کوروشی، دباغ، مهدی شیری، رضا علیاری، حمید بوحمدان، پورعلی گنجی (میثم جودکی)، ایمان مبعلی، مجتبی شیری، وحید ذوالقدر و اوکوپو

حاشیه های این دیدار:

* علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که پیش از این سرمربی تیم‌ملی امید بود، با بازیکنان این تیم به خوش‌وبش پرداخت.

* قبل و بعد از بازی، نلو وینگادا سرمربی تیم‌ملی امید و علیرضا منصوریان برای دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* منصوریان در این بازی از بازیکنانش فوتبالی تک‌ضرب و رو به جلو درخواست می‌کرد.

* منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران، بهرام میرشیبانی مدیرفنی این تیم، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، مصطفی قنبرپور از پیشکسوتان فوتبال و مجید ساعدی‌فر فیزیوتراپ اسبق تیم‌ملی فوتبال کشورمان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* تعدادی از بازیکنان دو تیم از کفش‌های جدیدی که در جام‌جهانی فوتبال رونمایی شده بود به پا کرده بودند.

* بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در هتل آکادمی مستقر هستند برای دقایقی در کنار زمین حاضر شده و دیدار نفت تهران و تیم‌ملی امید را از نزدیک تماشا کردند.

* کریم قربانی یکی از بازیگران تلویزیون که به همراه بازیکنان تیم ملوان به کمپ تیم‌ملی آمده بود با کادرفنی تیم نفت تهران خوش‌وبش کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن