تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821231748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جريمه 140 ميليون ريالي واحدهاي صنفي متخلف در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
جريمه 140 ميليون ريالي واحدهاي صنفي متخلف در همدان مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف استان همدان گفت: در 45 روز گذشته در سطح شهرستان همدان بيش از 140 ميليون ريال براي واحدهاي صنفي متخلف جريمه اعمال شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا بابايي با بيان اينکه از ابتداي خرداد تا نيمه تيرماه سال جاري شش هزار و 21 بازرسي توسط بازرسين اتاق اصناف استان در سطح شهرستان همدان انجام شده است اظهار کرد: در اين مدت تعداد 598 پرونده تشکيل و تعداد 532 پرونده براي رسيدگي به تعزيرات حکومتي ارجاع داده شده است.
وي به ارزش ريالي جريمه‌هاي اعمال شده اشاره کرد و افزود: در طي مدت 45 روز گذشته بعد از بازرسي‌ها و تشکيل پرونده براي 598 پرونده بيش از 140 ميليون ريال جريمه اعمال شده است.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف استان همدان اضافه کرد: بيشترين تخلفات در واحدهاي صنفي در سطح شهرستان همدان گران‌فروشي، عدم درج قيمت و تقلب بوده که موضوع تقلب ابعاد مختلفي چون تقلب در کيفيت و نوع جنس را در بر مي‌گيرد.
وي ادامه داد: در طي اين مدت تعداد 450 مورد شکايت به بازرسي و نظارت رسيده که از اين تعداد شکايت تعداد 150 مورد منجر به رضايت شاکي و 300 مورد نيز براي رسيدگي به تعزيرات حکومتي ارسال شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن