تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815496507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تور یک‌ روزه عفاف و حجاب در بندرترکمن برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تور یک‌ روزه عفاف و حجاب در بندرترکمن برگزار شد خبرگزاری پانا: تور یک روزه عفاف و حجاب، به همت امور بانوان و حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن و با حضور جمعی از جوانان در سطح این شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۳ تير ساعت 13:17



به گزارش خبرگزاری پانا، یاسر کُر، مشاور جوان فرمانداری شهرستان بندرترکمن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد، فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند، گفت: هدف از برگزاری تور یکروزه عفاف و حجاب مقابله با تهاجنم فرهنگی است چرا که نسل جوان ما در معرض خطرات جدی تهاجم فرهنگی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه این تور از 5 برنامه تشکیل شده بود، گفت: برنامه اول حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ترکمن بود که جوانان شرکت کننده در تور عفاف و حجاب با استقبال گرمی از سوی ریاست و کارکنان این اداره مواجه شدند. کُر افزود: حضور در همایش جمعیت که در سالن ارشاد بندرترکمن برگزار می شد، برنامه دوم این تور بود. مشاور فرماندرای شهرستان ترکمن در امور جوانان افزود: حضور در نمایشگاه مروارید صدف و حوزه علمیه اهل سنت از دیگر برنامه های تور عفاف و حجاب بود. یاسر کُر گفت: در پایان نیز جوانان شرکت کننده در تور یکروزه عفاف و حجاب با حضور در گلزار شهدای شهرستان بندرترکمن به قرائت فاتحه پرداخته و سپس با آرمان های بلند امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن