تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از هنر منبت در نمايش آيات قرآني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۶:۳۵ق.ظ)
در نمايشگاه قرآن و عترت قم صورت گرفت: استفاده از هنر منبت در نمايش آيات قرآني مسئول غرفه منبت و معرق الماس گفت: اين هنر تماماً کار دست است و نوشته‌هاي قرآني روي چوب، مجسمه‌هاي قرآني، عصا با نقش برجسته قرآني و... نمونه کارهايي است که در اين نمايشگاه عرضه شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد رضا تنگستاني در حاشيه نمايشگاه قرآن و عترت قم با بيان اينکه نزديک به 26 سال است کار منبت روي چوب را انجام مي‌دهد گفت: نزديک به 7 سال است که موضوع کارهاي من موضوعات قرآني است.
وي با بيان اينکه براي معرفي اين هنر در نمايشگاه‌هاي متعددي در کشور شرکت کرده است عنوان کرد: نوشته‌هاي قرآني روي چوب، مجسمه‌هاي قرآني، عصا با نقش برجسته قرآني، تابلو منبت معرق، تنديس يا علي(ع)، آيت الکرسي، تنديس مشبک و... تنها بخشي از کارهايي است که در اين نمايشگاه عرضه شده است.
مسئول غرفه منبت و معرق الماس آشنايي مردم با اين هنر را هدف از برپايي اين غرفه دانست و گفت: اين غرفه بسيار مورد علاقه مردم قرار گرفته است و بسياري درخواست کارآموزي براي يادگيري اين هنر را دارند.
وي تصريح کرد: اين هنر تماماً کار دست است و کشورهاي ديگر به خوبي از اين هنر استقبال مي‌کنند و طرفداران فراواني در خارج پيدا کرده و از مسئولين درخواست دارم که از اين هنر حمايت کنند.
تنگستاني بيان کرد: حفظ و توسعه اين هنر احتياج به تبليغ رسانه‌هاي گروهي دارد تا اين هنر فراموش نشود و هميشه در کشور ما زنده بماند.
انتشارات احقاف منتشر کرد: «ذکر برتر» در دومين نمايشگاه قرآن و عترت قم
کتاب ارزشمند «ذکر برتر» به همت انتشارات احقاف در دومين نمايشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ده‌ها عنوان از جديدترين آثار منتشر شده در حوزه دين و مباحث اسلامي و قرآني، به همت انتشارات احقاف در دومين نمايشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه شده است.
عناويني همچون طب الائمه شامل دستورات پزشکي و بهداشتي حضرات معصومين(ع)، تاريخ انبياء، کامل‌الزيارات، آرامش گمشده، اعتماد به نفس و ... در غرفه اين ناشر و با تخفيف ويژه نمايشگاه به فروش مي‌رسند.
يکي از آثار پرفروشي که با استقبال گسترده مخاطبان نمايشگاه قرآن و عترت مواجه شده و در غرفه نشر احقاف عرضه مي‌شود، «ذکر برتر» است.
اين کتاب شامل مطالبي همچون رسيدن به مقام والاي علمي، نام‌هاي خدا، شفاي دردها، دوري از وسوسه‌هاي شيطاني، برآورده شدن حاجات، عبور از پل صراط، اجابت دعا، برکت در کارها و فرار از شيطان همگي با استفاده از ادعيه و اذکار معتبري است که توسط بزرگان و مراجع تقليد گذشته و معاصر توصيه شده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن