تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: غنی سازی ایران برای امریکا فاجعه بار خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



نتانیاهو: غنی سازی ایران برای امریکا فاجعه بار خواهد بود
بنیامین نتانیاهو: اگر ایرانی ها مجاز باشند موادغنی سازی شده را نگهداری کنند و ظرفیت غنی سازی داشته باشند تا بتوانند بمب تولید کنند، و در عین حال اعتماد بازرسان را نیز جلب کنند، چنین توافقی بسیار بد است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز" (FoxNews) امریکا، امروز 22 تیرماه تاکید کرد: «هر نوع توافقی با ایران که به این کشور اجازه دهد تا ظرفیت غنی سازی اورانیوم داشته باشد، یک فاجعه خواهد بود.»
او اضافه کرد که «چنین چیزی برای امریکا و برای همه حادثه ای ناگوار خواهد بود.»
نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی که دارنده ده ها ذرادخانه اتمی می باشد، بار دیگر ادعا کرد: «اگر ایرانی ها مجاز باشند موادغنی سازی شده را نگهداری کنند و ظرفیت غنی سازی داشته باشند تا بتوانند بمب تولید کنند، و در عین حال اعتماد بازرسان را نیز جلب کنند، چنین توافقی بسیار بد است.»
نتانیاهو به این شبکه امریکایی گفت: «چنین توافقی بد تر از عدم توافق است. خاور میانه در بحران بسر می برد . وضع منطقه نابسامان است. شیعیان و سنی های رادیکال با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. »
نتانیاهو بدون هیچ اشاره ای به جنایاتی که این روزها در غزه مرتکب می شود و همچنین سکوت در قبال ذرادخانه های اتمی رژیم صهیونیستی مدعی شد: «اگر یکی از این رقبا توانست به بمب اتمی مسلح شود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.»  
طرح این اعتراضات در شرایطی انجام میشود که مسئولان دیپلماسی کشورهای غربی و جمهوری اسلامی ایران روز دشوار و پیچیده ای را پشت سر گذاشته اند. نمایندگان دیپلماسی اروپا امروز پس از مذاکرات امیدواری زیادی از خود نشان ندادند.  
وزیر امور خارجه ایران نیز در صفحه توییتر خود نوشت: «اعتماد باید دو جانبه باشد. من خود را در روندی که مرتب مورد شماتت واقع شوم و سخنان تحریک آمیز بشنوم درگیر نخواهم کرد. روند مذاکرات باید صمیمانه باشد و هدفش را رسیدن به توافق بداند.»
ظریف اضافه کرد: «برای رسیدن به توافق نگرانی همه طرف ها باید مورد توجه قرار گیرد. ما می توانیم تا یکشنبه اینده تاریخ ساز شویم.»
    104  




۲۳/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن