تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805200631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت الاسلام تقوی: ما از دولت حمایت می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حجت الاسلام تقوی: ما از دولت حمایت می کنیم

حجت الاسلام تقوی: ما از دولت حمایت می کنیم
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ما دولت را حمایت و کمک می کنیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی عصر یکشنبه در مراسم افطاری فارغ التحصیلان شبه قاره هند با بیان اینکه بنده خادم 800 امام جمعه در کشور هستم افزود: ایشان هم اعلام کردند که باید دست به دست هم دهیم، دولت را کمک کنیم تا موفق شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به وجود 800 امام جمعه در کشور گفت: ما به ائمه جمعه عنوان کرده ایم باید دست به دست هم دهیم و از دولت حمایت کنیم. البته اگر هم نقصی باشد ما می گوییم کما اینکه بخش هایی از برخی نقص ها را به معاون اول رییس جمهوری و رییس دفتر ریاست جمهوری گفته ام.

تقوی خاطرنشان کرد: ما از دولت یازدهم حمایت می کنیم و همان گونه که رهبری فرموده اند این حمایت را در همان راستا انجام خواهیم داد.

وی در ادامه به وقایع زمان امام حسن مجتبی و حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: این دو امام بزرگوار در زمان حکومت دست به گریبان برخی مسائل و مشکلات بودند که از جمله از آنها وجود معاویه و تفکرات وی بود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جریان معاویه را یکی از جریانات عجیب و مرموز عنوان کرد و گفت: معاویه در آن دوران برای دشمنی با امام حسن (ع) کارهای بسیار زیادی همچون جذب برخی صحابه های پیغمبر را دنبال کرد.

تقوی تصریح کرد: معاویه جریانات فرهنگی و حاشیه سازی هایی را به راه می انداخت و باعث می شد تا جامعه آن روز از متن واقعی به دور ماند که البته این نوع رفتارها نیز در جامعه جهانی امروز وجود دارد.

وی به برخی حاشیه سازی ها در حال حاضر اشاره کرد و گفت: اکنون مساله داعش و عراق مطرح شده است و حجم زیادی از ذهن ها را مشغول ساخته و از طرفی دیگر مسابقات ورزشی جام جهانی برخی دیگر را به خود مشغول کرده و اینها دستمایه ای برای اسراییل پیش آورده تا غزه را مورد حمله قرار دهد.

تقوی به برشمردن برخی حاشیه سازی های داخلی پرداخت و گفت: برخی رسانه ها در هفته های گذشته به حضور بانوان در استادیوم های ورزشی اشاره کرده و آن را به مساله روز تبدیل کرده بودند.

وی اضافه کرد: آیا واقعا حضور نیافتن بانوان در ورزشگاه مشکل اساسی کشور است که این رسانه ها به آن می پردازند؟ اینها مسائلی است که مطرح شدن آنها باعث دور شدن از متن می شود و باید هوشمند باشیم تا گرفتار تور حاشیه سازان نشویم؛ باید طبق نظر دین به تقافل پرداخت و از کنار برخی مسائل گذر کرد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دیگر جریان خطرآفرین در زمان امام حسن را خوارج عنوان کرد و گفت: این جریان بعد از جریان معاویه و حاشیه سازی های وی یکی از خطرناک ترین تفکرات بود چرا که آدم های کج فکر و بدون بصیرت در این رویکرد حضور یافته و به دشمنی با دین می پرداختند.

تقوی تصریح کرد: خوارج ظاهری موجه دارند اما بصیرتی در اختیار ندارند و عمق فکرشان به اندازه بند انگشت هم نیست و معاویه از آنان بهره می گرفت.

وی جریان خوارج کنونی را داعش و تکفیری ها عنوان کرد و گفت: سازمان های جاسوسی انگلیس و اسراییل از این تکفیری ها و خوارج زمان بهره برداری می کنند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد: اگر خواهان حفظ انقلاب و عظمت کشور هستیم و به دنبال دنیا و آخرت می گردیم باید مطیع رهبر معظم انقلاب و ولایت باشیم.

وی درباره مذاکرات هسته ای نیز گفت: دیپلمات های ما در صحنه مذاکره محکم بایستند چون این ملت ایستاده و این ایستادگی مایه سرافرازی است.

تقوی در ادامه به موضوع همگرایی اصولگرایان اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری که در ظاهر نیروهای حزب الهی و مومن سرخورده و افسرده و نگران و مردد شده بودند تصمیم بر جمع آوری نیروها و همگرایی میان افراد گرفتیم که البته در این باره با آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی مشورت داشتیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پنج شنبه های هر یک هفته درمیان جلساتی را با اصول گرایان داریم و براساس توصیه های رهبری که نباید نیروهای مومن و انقلاب منزوی شوند این کار همگرایی را دنبال می کنیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد: جلسات استانی نیز برای همگرایی اصولگرایان برگزار می شود و تا کنون چندین شهرستان جلسات گسترده خود را برای همگرایی و وحدت اصولگرایان برگزار کرده اند که البته در تهران نیز به غیر از جلسات محدود پنج شنبه ها نشست های عمومی هم برگزار می شوند.

وی همگرایی را مهم ترین راهبرد جلسات اصولگرایان دانست و گفت: بهترین راه پیشبرد اصولگرایی وحدت، وفاق، همگرایی و اتحاد است.





1393/4/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن