تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وام پنج میلیونی برای بازنشستگان نیروهای مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وام پنج میلیونی برای بازنشستگان نیروهای مسلح


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اعلام کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح، به طور میانگین تا سقف ۵۰ میلیون ریال وام معیشتی دریافت می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ حسین دقیقی، گفت: برای این طرح که در قالب طرح توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح اجرا می شود، در گام نخست، ماهانه 300 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در گام بعدی، در شش ماه آینده منابع این طرح به 600 میلیارد ریال افزایش می یابد.

وی افزود: مرحله نخست این طرح، از این ماه آغاز شده است و افراد واجد شرایط، متقاضی دریافت این تسهیلات به طور میانگین تا 50 میلیون ریال تسهیلات در قالب وام های معیشتی دریافت می کنند.

سردار دقیقی با بیان اینکه، منابع این طرح از محل حقوق بازنشستگان تامین می شود، گفت: بر اساس این طرح، همه بازنشستگان می توانند از تسهیلات این طرح بهره مند شوند، همچنین واگذاری سهام ارزشمند و مفید این طرح از دیگر مزایایی است که به بازنشستگان تعلق می گیرد.

وی افزود: در گام نخست این طرح، ماهانه به طور متوسط، شش هزار نفر می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: این حجم پرداخت تسهیلات به بازنشستگان، معادل 10 برابر تسهیلاتی است که در ماه های گذشته به افراد زیرپوشش پرداخت می شد.

به گفته سردار دقیقی، 600 هزار بازنشسته زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح می توانند برای ثبت نامه در این طرح به دفاتر خدمات الکترونیکی «ساتا» مراجعه کنند.


یک شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن