تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه و بسيج در گسترش فرهنگ حجاب الگو سازي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۴۴ق.ظ)
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان قم: سپاه و بسيج در گسترش فرهنگ حجاب الگو سازي کنند مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان قم گفت: سپاه و بسيج از اجراي فريضه امر به معروف و موضوع حجاب و عفاف، به طور سازنده و مفيد دفاع کرده و در اين زمينه به ديگران الگو ارائه دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن اکبري با اشاره به فرارسيدن 21 تير سالروز قيام مردمي بر عليه بي حجابي ابراز داشت: حجاب به تنهايي مخصوص زنان نيست بلکه مردان نيز بايد حجاب و پوشش کافي داشته باشند.
وي با اشاره به اينکه تمام آداب، اوامر و نواهي که در دستورات ديني از سوي خداوند متعال و اولياء الهي آورده شده، به منظور حفظ گوهره وجودي و ارزش انسان از بدي ها و نيز رسيدن وي به کمالات انساني است، تاکيد کرد: در واقع اگر افرادي به واسطه عدم رعايت حجاب و عفاف، ارزش و قيمت وجودي خود را حفظ ننموده و خود را از دستبرد دشمنان، بيگانگان و در راس آنان شيطان حفظ نکنند، شيطان وارد وجود و حريم آنان شده و اعمالشان تابع خواست شيطان مي گردد.
اکبري در ادامه با بيان نقش سپاه و بسيج در اين زمينه خاطرنشان ساخت: امروز نهادهايي چون سپاه و بسيج که در خط دفاع از نظام و ولايت حرکت مي کنند، ماموريت بيشتر و مسئوليت سنگين تري در حفظ و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف دارند.
وي با ذکر مثالي در اين مورد گفت: اگر از حريم خانه اي در بيرون از آن محافظت مي شود، اهل آن خانه نقش بيشتري در محافظت از خود دارند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان قم، سپاه و بسيج را در نظام اسلامي همچون اهل خانه برشمرد و تصريح کرد: تشکيلات سپاه و بسيج بايد از موضوع امر به معروف و نهي از منکر و حجاب و عفاف به عنوان فريضه ديني و اجتماعي به طور سازنده، مفيد، موثر و ماندگار دفاع کنند و در اين زمينه به ديگران الگوهاي مناسب ارائه دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن