تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804668874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوو: مسي مي تواند سرنوشت بازي را عوض کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۱۸ق.ظ)
ترسي از آرژانتين نداريم و مي خواهيم قهرمان شويم لوو: مسي مي تواند سرنوشت بازي را عوض کند سرمربي تيم ملي آلمان در سخت ترين تجربه سرمربيگري خودش در فينال جام جهاني گفت: ما ترسي از آرژانتين نداريم و مي خواهم با بازيکنانم قهرمان جام شويم.
به گزارش خبرگزاري موج، در مصاف پاياني جام بيستم امشب دوتيم آلمان و آرژانتين برابر يکديگر قرار مي گيرند. جدالي سخت که هر دو تيم به دنبال افزايش تعداد ستاره هاي حک شده روي پيراهن خود هستند.
يوآخيم لوو، سرمربي تيم ملي آلمان پيش از ديدار تيمش با آرژانتين در فينال جام‌جهاني در نشست خبري گفت: بيشتر بازيکنانم در بهترين زمان فوتبالي خود قرار دارند. اکثر اين بازيکنان در جام‌هاي جهاني 2006 و 2010 هم در تيم ملي آلمان حضور داشتند اما نتوانستند به قهرماني برسند. ما اين توانايي را داريم که با اين ظرفيت به قهرماني در جام‌جهاني برسيم. اکنون تمام تمرکزمان روي بازي فينال است؛ چرا که اين بازي مهم‌ترين بازي فوتبال ما در چند سال گذشته است.
لوو در پاسخ به اين سوال که از چه چيز آرژانتين بيشتر مي‌ترسيد، گفت: ترسي از آرژانتين ندارم. اين ديدار بازي دو تيمي است که بازيکنان بزرگ زيادي در ترکيب خود دارند و در گذشته نيز به افتخارات زيادي دست يافته‌اند. آرژانتين تيمي است که در دفاع بسيار فشرده و سازماندهي شده فوتبال بازي مي‌کند. به اين تيم مسي، هيگواين و دي‌ماريا را نيز اضافه کنيد. اين نشان مي‌دهد که آنها چقدر مي‌توانند تيم خطرناکي باشند. قطعا مسي ستاره آنهاست. او بازيکني است که مي‌تواند به تنهايي سرنوشت مسابقه را عوض کند اما به نظر من مهم‌ترين موضوع در تيم ملي آرژانتين نظم و سازماندهي آنهاست. بايد بازي با برزيل را فراموش کنيم. آن بازي ديگر تکرار نمي‌شود. بازي با آرژانتين به طور کل با بازي با برزيل فرق مي‌کند و نبايد اين دو بازي را با هم مقايسه کرد.
لوو ادامه داد: ما در اين جام بازي‌هاي سخت و دشواري را پشت سر گذاشتيم. بازي با الجزاير به شدت ما را آزار داد اما من معتقدم تيمي که قهرمان مي‌شود بايد در هر بازي و هر شرايطي خودش را نشان دهد و اسير شرايط خاص مسابقه نشود. ما اکنون به آرژانتين فکر مي‌کنيم. سيستمي که آنها در طول جام جهاني داشتند نشان مي‌دهد که از ثبات خوبي برخوردار بودند. آرژانتين تيمي است که اول دفاع و بعد حمله مي‌کند. اين يکي از اصول بازي آنهاست.
سرمربي آلمان در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا قبل از بازي آرژانتين و هلند دوست داشته است تا با لاله‌هاي نارنجي روبه‌رو شود، که سرمربي آلمان پاسخ داد: ما پيش از شروع جام بازي‌هاي هلند را به خوبي آناليز کرده بوديم. کاملا مي‌دانستيم که هلندي‌ها چطور فوتبال بازي مي‌کنند. آن‌ها بازيکنان بزرگ زيادي دارند که بعضي‌هايشان در بوندسليگا مثل آرين روبن بازي مي‌کنند. با اين حال مهم نبود که با چه تيمي روبه‌رو مي‌شويم چرا که هم آرژانتين و هم هلند تقريبا در يک سطح قرار دارند و از بازيکنان بزرگ و تکنيکي بهره مي‌برند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن