تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطح همکاریهای وزارت ورزش و بنیاد شهید افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور وزیر و مسوول امور ایثارگران؛ سطح همکاریهای وزارت ورزش و بنیاد شهید افزایش یافته است تهران - ایرنا - مشاور وزیر و مسوول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان گفت: سطح همکاری های این وزارتخانه با بنیاد شهید و امور ایثارگران به نحو قابل توجهی افزایش یافته است.


به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، محمد خرم با اشاره به همکاری های حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزرات ورزش و جوانان افزود: توجه به امور ایثارگران، بها دادن به امنیت ملی کشور است.
وی تصریح کرد: این امر نشان می دهد نظام اسلامی، همواره به جریان های مومنی که در زمان خطر در صحنه حضور داشتند توجه و رسیدگی دارد.
خرم گفت: در طی مدت 10ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی هم در امور مربوط به ایثارگران در بنیاد شهید انجام شده است.
وی رسیدگی به امور ایثارگران و فعالیت در امور مربوط به آنها را از وظایف اصلی تمام نهادها و دستگاه های جامعه دانست و افزود: برگزاری دیدارها و نشست مسوولان بنیاد با مشاوران وزرا موجب تقویت کلان امور ایثارگران است.
مشاور وزیر و مسوول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: در صورت استفاده متقابل بنیاد و وزراتخانه ها از نظرات یکدیگر در مرتفع شدن مشکلات و معضلات امور ایثاگران، تمامی کارها با قدرت و قوت بیشتری پیش رفته و به تبع آن، مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.
وی ادامه داد: اجرای طرح سپاس از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مشوق و روحیه بخش سایر دستگاه ها برای انجام این عمل پسندیده به عنوان یک وظیفه است.
خرم تاکید کرد: مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیز با انجام بازدیدهای تیمی و حضور در منزل جانبازان و ایثارگران در جریان مسایل و مشکلات مطرح از سوی این خانواده ها قرار می گیرند.
وی با استقبال از افزایش فعالیت های ورزشی در بنیاد شهید و امور ایثاگران از اعلام آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای مشارکت و همکاری در برگزاری مسابقات بین ایثارگران دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی برای جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران از سوی بنیاد، باید در سطح تمام دستگاه های دولتی گسترش یابد.
مشاور وزیر و مسوول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان
افزود: دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان خود از نیروهای ایثارگر و رزمنده 8 سال دفاع مقدس است که رسیدگی به امور ایثارگران را از اولویت های کاری این وزارت می داند و حل مشکلات احکام ایثارگران و حل مشکلات دارو و درمان جانبازان و خانواده های معظم آنها از جمله کارهای مثبتی است که در دوره وزارت وی انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا و همچنین برپایی مسابقات اتومبیل رانی رالی خانوادگی ویژه ایثارگران در خرداد ماه امسال از سوی وزرات ورزش و جوانان، گفت: این قبیل اقدامات ادامه خواهد داشت.
خرم افزود: احترام و توجه به ایثارگران الگویی برای جوانان است که ثابت کند کسانی که در صحنه های سخت و دشوار کشور در صحنه های نبرد حضور داشتند، همواره مورد تکریم و احترام مسوولان نظام و ملت مسلمان ایران هستند.
ورزشی(1)**9250**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن