تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798597043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائيل عسل لانه زنبور را در غزه چشيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۳ (۸:۴۸ق.ظ)
آفرينش: اسرائيل عسل لانه زنبور را در غزه چشيد
به گزارش خبرگزاري موج، روزنامه آفرينش چنين نوشت:
حملات بي رحمانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه در طي چند روز گذشته نزديک به 1000 کشته و زخمي به جاي گذاشته و براساس آمار تاروز شنبه، منطقه غزه با 2061 حمله روبه رو شد که شامل 1402 حمله هوايي، 329 حمله از دريا و 330 گلوله شليک شده توسط توپخانه ها و تانک هاي اسرائيل بوده است.نوار غزه از جنوب غربي با مصر و از شمال و شرق با اسرائيل هم مرز است، وهم اکنون از دريا، زمين و آسمان تحت فشارحملات نظامي قرارگرفته و تنها روزنه رو به خارج آن گذرگاه رفح درمرز مصر مي باشد که بر روي مردمان آن بسته شده است. غزه درسال 2005 باخروج نظاميان و يهوديان اسرائيلي با برگزاري انتخابات مردمي به دست حماس افتاد و تاکنون اداره آن از طريق دولت منتخب حماس صورت مي گيرد.
تا پيش از اين حماس به پشتوانه قدرت مردمي و حمايت هاي علني کشورهايي همچون ايران، سوريه، عراق و بعضاً کمک هاي مالي ترکيه و قطر مقاومتي چشم گير از خود نشان داد و درکنار اين مقاومت با افزايش توان موشکي خود توانست سياست «آرامش در مقابل آرامش» را در مواجهه با زياده خواهي هاي مقامات تل آويو به اجرا بگذارد. اين آرامش تاحدودي با پشتوانه اعراب و مسلمانان جهان درحيطه اي نسبتاً امن به اجرا درمي آمد، ولي بسيار شکننده بود.
اما با نگاهي به وقايع و حوادث بين الملل، مشاهده مي کنيم که مسلمانان درتمام نقاط جهان به ويژه خاورميانه درگير تحولات و جنگ هاي داخلي شده اند و جالب اينکه مهمترين درگيري ها نيز در همسايگي اسرائيل به وقوع پيوسته است!. يا به عبارت بهتر کشورهايي که تاکنون به عنوان تهديدي براي امنيت اسرائيل به حساب مي آمدند، دچار اين تحولات گرديده اند. از سوي ديگر به واسطه اين درگيري ها تمام جهان اسلام به لحاظ سياسي دچار مشغوليت و اختلاف با يکديگر شده اند.
لذا ديگر هيچ بازدارندگي و تهديدي از جانب مسلمانان و اعراب براي اسرائيل متصور نيست. به همين دليل مقامات تل آويو با آسودگي خاطر از بابت امنيت خارجي خود به فشار بر خواسته هاي داخلي معطوف شده اند و دست به سرکوب خطرات داخلي زده اند. با يک نگاه گذرا به نقشه خاورميانه درمي يابيم که تمام کشورهاي حول مرزهاي تل آويو به درگيري هاي داخلي و فرقه اي دچار شده اند و اگرهم تواني براي دولت هاي آنها باقي باشد بايد آن را صرف حفظ بقا و امنيت داخلي خود بکنند. امروز مصر دچار درگيري هاي سياسي داخلي خود شده و با توسل به ارتش توانسته است دولتي تشکيل دهد که همچنان اختلافات برسر آن زياد است. درلبنان شاهديم که اختلافات گروهي تاچه حد است که تاکنون فرصت انتخاب رييس جمهور را به پارلمان نداده است. سوريه چند سال است درگير فتنه گروه هاي تروريستي گرديده و با خلع سلاح شيميايي هيچ تهديدي از جانب آن عليه اسرائيل متصورنيست.
تروريست هايي که زاييده حمايت هاي آمريکا و غرب هستند همچون خوره اي به جان سوريه افتاده اند و ديگر مجالي براي پرداختن به موضوع فلسطين براي دمشق باقي نگذاشته اند. اين فتنه غربي تحت عنوان داعش خود را به عراق نيز کشاند. چون عراق هم جزء کمربند مقاومت محسوب مي شد و با تجزيه و تضعيف آن خط مقدم تهديدات عليه رژيم صهيونيستي ازهم پاشيده خواهد شد.امروز پيوند خواسته هاي داعش با اهداف تل آويو کاملا مشخص است، وگرنه اگر داعشيان سوداي تشکيل حکومت و خلافت اسلامي را داشتند چرا به سمت عربستان و حجاز حرکت نکردند و سرزمين وحي را مدينه فاضله خود ندانستند و بسنده کردند به حکومت شام و عراق؟! لذا طرح اطلاعاتي و امنيتي انگليس که با همکاري سازمان سيا و موساد تحت عنوان "لانه زنبور" برنامه ريزي شده بود، امروز خود را درقالب موشک ها و بمب هايي که برسرمردم بي دفاع غزه فرود مي آيد، ظهور ونمود پيدا مي کند.
طرح "لانه زنبور" درپي تشکيل يک گروه با عقايد ديني افراطي بود که قابليت جذب افراط گرايان درسراسر جهان را داشته باشد و با حمايت هاي مالي و نظامي درميان مسلمانان ترويج پيدا کند، تابراساس آن امنيت اسرائيل از بابت مسلمانان و اعراب تامين و تضمين گردد. امروز بالعينه مشاهده مي شود که تمام کشورهاي مسلمان منطقه تحت جنگ هاي فرقه اي به اختلاف بايکديگر پرداخته اند و خواسته يا ناخواسته وحدت و قدرت جمعي مسلمين شکسته شده است.
نويسنده: حميدرضا عسگري













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن