تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غزه و مدعيان خلافت اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: غزه و مدعيان خلافت اسلامي
تصور كنيد اگر يك دهم فتواهاي جهادي كه برخي از مفتي‌هاي وهابي و تكفيري براي حضور جوانان مسلمان جهت جنگ در سوريه يا عراق صادر كردند،‌ براي حضور اين جوانان در كنار ملت فلسطين و جهاد عليه رژيم صهيونيستي اشغالگر قدس شريف صادر مي‌شد،‌ اكنون غزه و ديگر بخش‌هاي اين سرزمين‌هاي اشغالي در چه وضعي بود.
تصور كنيد اگر يك دهم ده‌ها ميليارد دلاري كه چند كشور عربي مانند عربستان و قطر براي بحران‌‌آفريني در دو كشور سوريه و عراق هزينه كردند،‌ به گروه‌هاي فلسطيني براي مبارزه با صهيونيست‌ها داده مي‌شد،‌الان غزه و ديگر مناطق فلسطين اشغالي در چه شرايطي قرار داشت.
تصور كنيد اگر يك دهم ده‌ها هزار نيرويي كه از بيش از 80 كشور براي جنگ به سوريه و اخيراً عراق سرازير شدند،‌روانه غزه براي جهاد با صهيونيست‌هاي اشغالگر سرزمين‌هاي اسلامي مي‌شدند،‌ الان فلسطين و قدس شريف به عنوان اولين قبله‌گاه مسلمانان در چه وضعي بود.
تصور كنيد اگر يك دهم وقتي كه سران دولت‌هاي مرتجع عربي براي خوش‌خدمتي به نظام سلطه و ايجاد بحران و راه انداختن جنگ‌هاي فرقه‌اي و مذهبي در جهان اسلام صرف مي‌كنند، براي گره‌گشايي از ملت مظلوم فلسطين و جلوگيري از ددمنشي‌هاي صهيونيست‌ها صرف مي‌شد، اكنون غزه در چه شرايطي قرار داشت.
آري، اگر اين تصورات و تصوراتي بيشمار از اين قبيل،‌رنگ واقعيت به خود مي‌گرفت، آيا در ماه مبارك رمضان غزه مظلوم،‌ غرق در آتش و خون مي‌شد؟
اگر اين تصورات لباس واقعيت بر تن مي‌كرد، با اطمينان مي‌توان گفت اساساً امروز رژيمي به نام رژيم صهيونيستي وجود نداشت كه بخواهد غزه و فلسطيني‌هاي بي‌گناه را به خاك و خون بكشد. اكنون غزه در آتش و خون است، ‌زيرا سردمداران بسياري از كشور‌هاي اسلامي به جاي تعهد به اسلام و ملت مظلوم فلسطين،‌ خود را به غرب متعهد ساخته‌اند تا امنيت رژيم صهيونيستي را تأمين كنند! بر همين مبنا و اساس، ‌ماهيت ايجاد بحران و بي‌ثباتي در عراق و سوريه، تضعيف و در صورت امكان فروريختن جبهه مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي با هدف تأمين امنيت اين رژيم است.
جالب است، ‌مفتي‌هاي تكفيري، كشور سوريه را ارض جهاد اعلام كردند و تحت عنوان تشكيل دولت اسلامي در آن سرزمين‌، ده‌ها هزار نفر را به اين سرزمين براي جنگ با حكومت قانوني و مشروع اين كشور كشاندند، ‌در حالي كه جرم اصلي بشار اسد از منظر بازيگران اصلي بحران،‌حمايت از حزب‌الله و گروه‌هاي فلسطيني (جريان مقاومت)، عدم سازش با رژيم صهيونيستي،‌ايستادگي در برابر مطالبات امريكا و داشتن ارتباط راهبردي با جمهوري اسلامي ايران است!‌
اكنون در عراق گروهك تروريستي تكفيري بعثي، به دنبال بي‌ثبات‌سازي عراق و به زعم خود تشكيل خلافت اسلامي در بغداد است، در حالي كه از منظر دست‌اندركاران اصلي ايجاد بحران در عراق، يعني امريكايي‌ها، صهيونيست‌ها و برخي دولت‌هاي مرتجع عرب در منطقه، جرم اصلي دولت عراق، عدم همراهي با سياست‌هاي امريكا و متحدانش مي‌باشد! بنابر اين بايد گفت، مسلمانان دوره‌اي را در حال تجربه كردن هستند كه دشمنان اصلي اسلام و قرآن و منافع امت اسلامي، ‌با تسلط بر برخي از سردمداران، رهبران و گروه‌هاي اسلامي،‌آنان را مجري طرح‌ها و توطئه‌هاي خود عليه جهان اسلام قرار داده‌اند.
بر اساس اين طرح‌ها و توطئه‌ها،‌بايد براي تأمين امنيت رژيم صهيونيستي، مسلمانان را به جان هم انداخت و شعله‌هاي جنگ‌هاي قومي، قبيله‌اي،‌ طايفه‌اي و مذهبي را ميان آنان برافروخت. بايد با پياده‌سازي چنين نقشه‌هايي،‌ محور مقاومت ضدصهيونيستي در منطقه را تضعيف كرد. با توجه به ماهيت اينچنيني بحران در كشورهايي چون سوريه و عراق، مي‌توان دريافت كه صادركنندگان فتواهاي جهاد در اين دو كشور، چگونه به امريكا و رژيم صهيونيستي خدمت مي‌كنند و خائن به اسلام و مسلمانان، اعم از شيعه و سني هستند. با توجه به ماهيت بحران در سوريه و عراق، به خوبي مي‌توان دريافت كه ابوبكر البغدادي با ادعاي اميرالمؤمنيني و خليفه مسلمانان بودن، چگونه در راستاي پياده‌سازي سياست‌هاي شيطان بزرگ (امريكا) و رژيم صهيونيستي قدم بر مي‌دارد و ظرفيت‌هاي جهان اسلام را به نفع دشمن اصلي اسلام و مسلمين، نابود مي‌سازد. ظرفيت‌هايي كه اگر در كنار ملت مظلوم فلسطين و در كنار غزه قرار مي‌گرفت،‌هرگز غزه اينچنين خون‌آلود نمي‌گشت. امروز مدعيان خلافت اسلامي كه شعارشان پياده‌سازي شريعت است، تنها كاركردشان تضعيف جهان اسلام و مسلمانان از يك طرف و ايجاد گشايش و تأمين امنيت براي رژيم صهيونيستي از طرف ديگر است. نگاه عميق به اين صحنه نشان مي‌دهد كه چگونه عده‌اي فريب‌خورده، با نام اسلام و با نام قرآن، بيشترين ضربه‌ها را بر پيكر اسلام و قرآن وارد مي‌سازند. در چنين شرايطي مسلمانان وظيفه دارند با تحليل درست از تحولات كنوني در جهان اسلام و خصوصاً تحولات اخير عراق، راه را بر فريب‌خوردگان پا در ركاب امريكا و رژيم صهيونيستي ببندند. هر مسلماني كه بتواند چنين كند و لكن سكوت كند، بايد بداند شريك در خيانت صهيونيست‌ها خواهد بود و دستانش به خون‌هاي بي‌گناهي كه بر زمين مي‌ريزد آغشته است و روزي بايد پاسخگو باشد.


نویسنده : دكتر يدالله جواني 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن