تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از فعالان حوزه صنعت و معدن استان کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۳ (۲۰:۶ب.ظ)
تجليل از فعالان حوزه صنعت و معدن استان کردستان در همايش روز ملي صنعت و معدن که در روز چهارشنبه 18تير سال جاري و با حضور مسؤولان ارشد استان کردستان برگزار شد از 23 نفراز فعالان بخشهاي مختلف صنعت و معدن با اهداي لوح تقدير و تنديس تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در اين مراسم گفت: در شرايط کنوني تحول در حوزه صنعت و معدن با توجه به ظرفيت هاي موجود پايداري اقتصادي را به دنبال دارد.
محمد پورنگ افزود: دادن مشوق هاي سرمايه گذاري، تسهيل کارها و کاهش مالكيت سرمايه گذاران همگي گام هاي اساسي دولت در راستاي حمايت از سرمايه گذران و ورودآنها به صنعت و توليد است.
وي با بيان اينکه در دولت جديد بخاطر کنترل تورم، تزريق نقدينگي کمتر صورت مي گيرد، افزود: انتظار مي رود با ادامه اين روند در آينده نزديک شاهد تحول چشمگيري در بخش صنعت و معدن در سراسر كشور به ويژه استان كردستان باشيم.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بيان کرد: تغيير نگاه در خصوص فرآيند صدور مجوز و سرمايه ‌گذاري ضروري است و بايد در اين خصوص گام هاي جدي برداشته شود.
پورنگ يادآور شد: تغيير سياست به منظور روشن شدن اهليت سرمايه ‌گذار در سازمان اجرايي مي شود و بايد توان فني و تخصصي و سرمايه و ايده سرمايه‌ گذار به درستي مشخص باشد تا صنعت و معدن و اقتصاد متحول شود.
وي ادامه داد: درحال حاضر فعالان بخش صنعت و معدن، آمادگي جهش در اقتصاد را دارند و اين امر منوط به فراهم شدن بسترهاي لازم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن