تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف يك تن و 200 كيلو موادمخدر در يزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۵۰ب.ظ)
كشف يك تن و 200 كيلو موادمخدر در يزد فرمانده انتظامي استان يزد از كشف يك تن و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط پليس اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزار موج، سرهنگ ايرج كاكاوند گفت: با كسب خبري درخصوص اينكه عده اي از قاچاقچيان مسلح قصد دارند محموله بسيارسنگيني از مواد افيوني را از شهرهاي جنوبي به استان­ هاي شمالي كشور انتقال دهند؛ كشف مواد و دستگيري اعضاي اين باند در دستور كار پليس استان يزد قرار گرفت.
وي با اشاره به مشاهده خودرو اشرار در حوالي شهرستان مهريز تصريح كرد: ماموران شهرستان مهريز با همكاري دسته رزمي شهيد شاهدي ضمن محاصره خودرو اشرار دستور ايست را صادر كردند كه قاچاقچيان اقدام به تيراندازي به سمت ماموران كرده و پس از درگيري و تيراندازي متقابل به ناچار تسليم شدند.
كاكاوند ادامه داد: در بازرسي از خودرو قاچاقچيان 865 كيلوگرم ترياك و 22 كيلوگرم هروئين كشف شد.
اين مقام مسئول از كشف 313 كيلوگرم ترياك توسط ماموران يگان تكاوري ساغند و پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد در عمليات ديگري خبر داد و خاطرنشان كرد: در مجموع از قاچاقچيان چهار دستگاه خودروسواري و مقاديري سلاح و مهمات كشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان نيز ضمن اشاره به دستگيري هفت نفر از اشرار و سوداگران مرگ يادآور شد: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داه شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن