تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798653907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جای خالی حوزه علمیه تبریز در نمایشگاه قرآنی شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




جای خالی حوزه علمیه تبریز در نمایشگاه قرآنی شهر خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه قرآن تبریز علیرغم تمام ویژگی های جالب و خوبی که دارد، یک خلاء بزرگ به نام عدم حضور برخی از مراکز فعال قرآنی استان را شاهد است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمایشگاه بین المللی قرآن تبریز در حالی از 18 تیر ماه میزبان عموم علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآنی است که امسال حوزه علمیه آذربایجان شرقی هیچ نقش و حضور تأثیرگذاری در این رویداد بزرگ قرآنی استان ندارد.
این در حالیست که ستاد تفسیر قرآن کریم استان آذربایجان شرقی که زیر نظر حوزه علمیه تبریز و با حضور حدود 50 روحانی تفسیرگو فعالیت دارد، نیز هیچ غرفه‌ای در این نمایشگاه ندارد و یا عبارت بهتر مردم تبریز و استان هیچ اطلاعی از فعالیت چنین ستادی در آذربایجان ندارد.
بسیاری از مدارس علمیه خواهران و برادران استان که دارای فعالیت ها و پژوهش های ارزشمند قرآنی در طول سال هستند، هیچ حضوری در این نمایشگاه نداشته اند، این در حالیست که فعالیت های قرآنی کانونی مسجدی از یک بخش که از توابع یک شهرستان در آذربایجان شرقی است، در این نمایشگاه دارای غرفه ای مجزا است.
حال سؤال اینجاست که چرا مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و برادران استان و البته حوزه علمیه تبریز در این نمایشگاه فرصتی برای حضور نیافته اند؟ آیا این فرصت از سوی متولیان برگزاری نمایشگاه در اختیار این مراکز قرار نگرفته و یا حوزه های علمیه استان رغبتی برای این فرصت تبلیغی نداشته اند؟
شاید تنها نقش حوزه علمیه تبریز در این نمایشگاه را بتوان در اعزام مبلغ پاسخگو به شبهات دینی در غرفه پاسخگویی به شبهات دینی دانست، البته نقشی که می توانست با برپایی غرفه‌ای بزرگ و در خور شأن نام نمایشگاه، فعالیت های قرآنی مدارس علمیه استان را معرفی کند.
جالب است بدانید که مؤسسات قرآنی مختلفی از حوزه های علمیه قم، اصفهان، مشهد و ... در این نمایشگاه شهر تبریز حضور دارند، اما حضور حوزویان تبریز در نمایشگاه شهر تبریز در حداقل‌ترین شرایط ممکن است.
بنابر این گزارش، مرکز تحقیقات کامپیوتری حوزه علمیه اصفهان، مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی نور، بانک اطلاعات دفتر تبلیغات قم، موسسه اسراء، مؤسسه امام خمینی(ره)، مؤسسه دارالحدیث، مؤسسه تحقیقات ولی عصر(عج) قم، مؤسسه مبلغ قم، و ... از جمله مؤسسات حوزوی دیگر شهرهاست که در این نمایشگاه حضور دارند.
خبرگزاری رسا، آماده انعکاس پاسخ‌های احتمالی از سوی متولیان برگزاری نمایشگاه قرآن کریم تبریز و مسؤولان حوزه های علمیه خواهران و برادران استان در این خصوص است./935/پ202/ب



۱۳۹۳/۴/۲۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن