تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817482768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قویترین مرد همدان زیرسنگینی هزینه های درمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قویترین مرد همدان زیرسنگینی هزینه های درمان همدان- ایرنا- ˈسیاوش برفانˈ قویترین مرد استان همدان و دارنده عنوان های مختلف قهرمانی کشور به دلیل بیماری با هزینه های سرسام آور برای درمان مواجه شده است.


به گزارش روز شنبه ایرنا این ورزشکار که عنوان قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ کم بینایان کشور را کسب کرد، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا آماده می شد که به دلیل تشدید بیماری خود به ناچار بر تخت بیمارستان تکیه زد.
سیاوش برفان مرد پولادین همدان متولد سال 1360 است و سال 83 به عنوان نماینده همدان در مسابقات قویترین مردان ایران شرکت کرد و در سال 87 مقام سوم قویترین مردان ایران و دو دوره قهرمانی 105 کیلوگرم را به دست آورد.
وی همچنین دوبار موفق به کسب جام اخلاق در مسابقات قهرمانی کشور شد و در مجموع از بین مقام هایی که تصاحب کرده، کسب مقام نخست 105 کیلوگرم ایران در سال 87 را بزرگترین افتخار زندگی خود می داند.
برفان به دلیل کم بینایی در رقابت های پاورلیفتینگ کم بینایان کشور شرکت داشت و توانست با مدال طلایی این پیکارها جواز حضور در مسابقات جهانی و آسیایی را هم کسب کند.
رییس هیات وزنه برداری استان همدان، بیماری سیاوش برفان را کاهش شدید گلبول های سفید خون و پلاکت ها و عفونت ریوی از ناحیه (شش ها) عنوان کرد و گفت: این ورزشکار تاکنون 500 میلیون ریال برای درمان خود هزینه کرده است و اکنون برای تهیه داروها و ادامه درمان باید بیش از 300 میلیون ریال دیگر هزینه کند.
ˈمنوچهر رضاخانیˈ افزود: برفان سه چهار سال است که در کارخانه شیشه همدان سابقه کار دارد و گفته شده به دلیل سم های ناشی از ذوب کارخانه بیماری او تشدید شده و حتی طحال وی نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بیماری کاهش گلبول های سفید این قهرمان ورزش استان از سال ها قبل وجود داشته است.
وی بیان کرد: مدیران کارخانه شیشه در اقدامی قابل تقدیر و با وجود اینکه سیاوش برفان در دو سه ماه گذشته به دلیل بستری در بیمارستان امکان حضور در محل کار خود را نداشته است، تمامی حقوق ماهانه وی را پرداخت می کنند.
رضاخانی گفت: بیمه نیز بخش کوچکی از هزینه ها را متقبل شده اما در نهایت وی 500 میلیون ریال بابت پیگیری درمان خود هزینه کرده است.
رییس هیات وزنه برداری استان همدان در ادامه گفت: هزینه تامین داورهای مصرفی این قهرمان ورزشی بسیار سنگین است و به تنهایی از عهده خرید آن بر نمی آید و انتظار داریم مسوولان اجرایی استان حمایت های لازم را از او داشته باشند.
وی تصریح کرد: البته هیات وزنه برداری استان همدان در حال تدارک برنامه ای ویژه برای حمایت مالی از این قهرمان و قویترین مرد استان است که گلریزان و مسابقه رکوردگیری در بالابردن وزنه را به اجرا خواهیم گذاشت.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان نیز در این باره گفت: سیاوش برفان یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران استان است و ورزشکاران پرورش اندام به صورت مداوم به عیادت وی رفته و پیگیری نحوه درمانش هستند.
ˈمرتضی خدابنده لوˈ افزود: برای اطلاع از آخرین وضعیت درمانی برفان با دکتر عباسی پزشک متخصص این قهرمان گفت وگو داشته ایم که اعلام کردند با نظارت لازم بر درمان می توان تا دو سال آینده نسبت به بهبودی وی اقدام کرد.
وی بیان کرد: اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان تا جای امکان حمایت مالی را از سیاوش برفان خواهد داشت و اگر هم قرار است فرد خیر یا مسوولی حمایت لازم را داشته باشد انتظار داریم به طور مستقیم با وی ارتباط برقرار کند.
وی تاکید کرد: سیاوش برفان از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش استان است و انتظار داریم جایگاه و شخصیت این قهرمان حفظ شود بنابراین نیازی به رفتن نزد مسوولان و خیران برای جلب حمایت نیست و اگر فرد حقیقی یا حقوقی رسیدگی به او را وظیفه شرعی و معنوی می داند بهتر است مستقیم پیگیری مسایل باشد.
خدابنده لو با تمجید از دولت به خاطر اجرایی کردن طرح ˈنظام سلامتˈ گفت: در این طرح بیمار در پرداخت هزینه ها کمترین درصد را شامل می شود و بیمارستان ها موظف به تامین تجهیزات و نیازهای بیماران هستند که قهرمان ورزش استان نیز مشمول این طرح است.
وی یادآور شد: آحاد مردم باید قدردان این اقدام بزرگ دولت باشند چرا که کمک شایانی به آنها در خدمات رسانی درمانی بیمارستان ها خواهد داشت.
7520/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن