تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دین محمدی: اگر آندو و حیدری از استقلال بروند، جوانان باید جای‌شان را پر کنند/ آلمان قهرمان جهان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دین محمدی: اگر آندو و حیدری از استقلال بروند، جوانان باید جای‌شان را پر کنند/ آلمان قهرمان جهان می‌شود

دین محمدی: اگر آندو و حیدری از استقلال بروند، جوانان باید جای‌شان را پر کنند/ آلمان قهرمان جهان می‌شود
قرارداد آندو و حیدری تمام شده و حالا این بازیکنان باید در مورد تیم آینده ی خود تصمیم گیری کنند. سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز در خصوص وضعیت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است. امید ابراهیمی، کریمیان و دیگر بازیکنانی که جذب شده اند از لحاظ فنی قابل قبول هستند ضمن اینکه چند بازیکن زیر بیست و سه سال خوب هم جذب استقلال شده اند.وی در خصوص جدایی احتمالی آندو و حیدری از جمع آبی پوشان گفت: قرارداد این دو بازیکن تمام شده و حالا  این بازیکنان هستند که در مورد تیم آینده ی خود تصمیم می گیریند. در صورتی که بازیکنان بزرگی همچون آندو و حیدری از استقلال جدا شوند بازیکنان جوان تر باید تلاش بیشتری کنند و جای خالی ملی پوشان را پر کنند.پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد نقاط ضعف و قدرت تیم استقلال افزود: تا قبل از آغاز مسابقات لیگ نمی توان در این مورد صحبت کرد. در بازی های دوستانه ای که قبل از شروع لیگ انجام می شود مربی به ضعف و قدرت تیم پی می برد ولی در حال حاضر برای پی بردن به نقاط ضعف و قدرت تیم کمی زود است.
 
دین محمدی در پاسخ به این سوال که جدایی رحمتی که چندین سال دروازه بان اول استقلال بوده مشکل ساز نخواهد شد: رحمتی گلر خوبی برای استقلال بود ولی فروزان هم دروازه بان خوبی است و استقلالی ها از او شناخت دارند. فروزان فصل گذشته آماده بود ولی از دروازه بان برزیلی تیم شناختی ندارم.
 
وی در خصوص شرط هایی که رحمتی برای ماندن در استقلال داشت، از جمله تصمیم گیری در مورد مربی دروازه بان ها، گفت: من هم این صحبت ها را شنیده بودم ولی در این مورد سرمربی و کادر فنی تیم تصمیم گیری می کنند نه بازیکن.
 
دین محمدی در مورد عملکرد افشارزاده افزود: افشارزاده مدیر قابلی است و سالها در ورزش کشور مدیریت کرده است. امیدوارم استقلال با افشارزاده به موفقیت برسد و فصل خوبی در پیش رو داشته باشد.
 
بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که از نظر او چه تیمی قهرمان جام جهانی خواهد شد، عنوان داشت: از ابتدای جام گفته بودم که آلمان و هلند به فینال خواهند رفت که البته به جای هلند، آرژانتین به فینال رسید. به نظر بنده در نهایت آلمان آرژانتین را شکست می‌دهد و قهرمان می‌شود. برزیل تا چهار تیم برتر جام هم نباید می رسید و تیم منسجمی نداشت که به آن شکل از آلمان شکست خورد.
 
دین محمدی در پاسخ به این موضوع که تیم ملی ایران در صورتی که با آلمان رو در رو می شد می توانست بازی بهتری نسبت به برزیل ارائه کند اظهار داشت: به هر حال شرایط هر بازی فرق می کند و نمی توان بازی ها از قبل پیش بینی کرد. تیم ما مقابل آرژانتین عالی بازی کرد و آرژانتینی ها همه ی تیم ها را با اختلاف یک گل برده اند. آن هم به این دلیل بوده که مسی را در ترکیب داشته اند.






1393/4/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 400]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن