تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ امتیاز لیگ دسته دو فوتبال زنجان نیازمند حامی مالی مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حفظ امتیاز لیگ دسته دو فوتبال زنجان نیازمند حامی مالی مناسب است زنجان - ایرنا - مسوول کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان گفت: حفظ امتیاز لیگ دسته دو فوتبال زنجان نیازمند حامی مالی مناسب است تا این رشته ورزشی زنجان رشد و توسعه بیشتری یابد.


بهمن عمولر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بدست آوردن این امتیاز، ˈفریدون اصفهانیانˈ رییس هیات فوتبال این استان رایزنی های فراوانی را کرده است تا فدراسیون ترغیب به این کار شود.
وی با بیان اینکه این فرصت فراهم شده را نباید به سهولت از دست داد، اظهار داشت: امتیاز لیگ دسته دو برای فوتبال زنجان به صورت رایگان می باشد و ارزش ریالی آن بیش از پنج میلیارد ریال است.
وی، تنها شرط حفظ و نگهداری این امتیاز را معرفی منابع مالی از سوی این استان به فدراسیون فوتبال ایران در سریع ترین زمان ممکن ذکر کرد و افزود: رییس هیات فوتبال استان زنجان برای جذب حامی مالی مناسب رایزنی های مختلفی را انجام داده و می دهد تا این فرصت هدر نرود.
عمولر تصریح کرد: حفظ این امتیاز مطمئنا در رشد و شکوفایی ورزش فوتبال زنجان و همچنین جلب و جذب ورزشکاران نقش مهمی دارد و تجربه نشان داده استان هایی که از این امتیاز برخوردار نبوده اند فوتبال رو به رشدی نداشته اند.
وی که از مربیان درجه A آسیا می باشد، گفت: فوتبال زنجان در لیگ دسته یک هفت سال تیم داری کرده و در این مدت از عهده مسوولیت نیز به خوبی برآمد و مطمئنا از این تجربه در استفاده از مزیت های لیگ دسته دو برای رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر فوتبال این استان نیز بهره خواهد گرفت.
عمولر افزود: سرمایه گذاری برای تیم لیگ دسته دو فوتبال زنجان هزینه نیست چراکه اگر این تیم به لیگ دسته یک صعود کند قطعا ارزش ریالی امتیاز تیم نیز بیشتر و بالاتر خواهد شد و این به نفع ورزش استان به ویژه فوتبال خواهد بود.
وی با بیان اینکه منابع مالی در ورزش مهم است تصریح کرد: نیاز است صنعت استان زنجان برای حمایت از تیم فوتبال لیگ دسته دو زنجان پا پیش بگذارد تا مشکلات این رشته ورزشی زنجان به حداقل برسد.
دبیر هیات فوتبال استان زنجان نیز گفت: حفظ این امتیاز موجب جلب و جذب ورزشکاران به ویژه نوجوانان و جوانان و همچنین ایجاد انگیزه بین فعالان این عرصه می شود.
علی اسکندریان افزود: حیف است این امتیاز که برای فوتبال زنجان به سختی به دست آمده به دلیل نبود حامی مالی مناسب از دست برود که قطعا مسوولان ورزشدوست استان زنجان این فرصت فراهم شده را از دست نخواهند داد.
وی اظهار کرد: اگر این امتیاز برای زنجان بماند به یقین تلاش خواهد شد در سال آینده 75 درصد از بازیکنان بومی باشند و در دراز مدت نیز ترکیب تیم به صورت کاملا بومی شود.
597/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن