تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوایی:سینما به شدت تحت تاثیر تئاتر ماست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تقوایی:سینما به شدت تحت تاثیر تئاتر ماست

تقوایی:سینما به شدت تحت تاثیر تئاتر ماست
ناصر تقوایی به تماشای نمایش «یوبیتسومه» نشست.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، این نویسنده و کارگردان قدیمی سینمای ایران،شامگاه 20 تیر با حضور در کارگاه نمایشی مجموعه تئاتر شهر به دیدن نمایش «یوبیتسومه» به کارگردانی نیما نادری نشست.

نیما نادری نویسنده و کارگردان نمایش«یوبیتسومه» بعد از پایان اجرا گفت:«خوشحالیم که امشب میزبان استاد ناصر تقوایی هستیم و همین جا زادروزشان را تبریک می‌گوییم.»

ناصر تقوایی نیز در جملات کوتاهی گفت:«بدون تردید در این سالها هنر تئاتر از همه گونه‌های هنری جایگاه و ارزش بهتری داشته است. تئاتربهترین هنر ایران هست، چه در نسل گذشته که آمدند و کار کرد و چه نسل جدید،همیشه شاهد تئاترهای درجه اول بودیم.آنقدر همیشه نقش اجتماعی داشتند،که می‌توانم بگویم سینما در سایه تئاترما قرار گرفته است و سینما به شدت تحت تاثیر تئاتر ما است.»

کارگردان «ناخدا خورشید»ادامه داد:«شما اگر بازی‌ها و فیلم‌های خوبی در سینما می‌بینید،اینها را بچه‌های تئاتر انجام می‌دهند و یک بار دیگر این عقیده با تئاتر خوبی که دیدیم به من ثابت شد.»

نمایش « یوبیتسومه» نوشته و کار نیما نادری هر روز ساعت 21 با بازی مریم بوبانی، مهدی صباغی و معصومه رحمانی در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.




1393/4/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن