تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815028192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان جهان در اندیشه بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان جهان در اندیشه بازگشت همدان - ایرنا - قهرمان تیراندازی با کمان از روی اسب جهان پس از دو سال دوری از میادین ورزشی به دلیل مصدومیت، هم اکنون با شروع تمرینات آماده سازی به تکرار مدال آوری در این رشته ورزشی در میادین جهانی می اندیشد.


به گزارش ایرنا تیرانداز بهشهری که به دلیل شرایط شغلی در همدان ساکن است، سال های 2010 و 2011 در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان از روی اسب در کره جنوبی مقام قهرمانی را کسب کرد.
حسین معتضدی کیانی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در اواخر سال 2012 میلادی در جریان حضور قدرتمند در مسابقات کمانگیری از روی اسب انتخابی تیم ملی، در حال رام کردن یک اسب وحشی بودم که متاسفانه به زمین پرتاب شدم.
وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه از ناحیه کتف، قفسه سینه، مچ پا و کمر دچار شکستگی و آسیب دیدگی شدید شدم و در دو سال گذشته از حضور در مسابقات جهانی محروم ماندم اما هم اکنون در حال سپری کردن تمرینات آماده سازی برای حضوری دوباره در عرصه مسابقات ملی و بین المللی و تکرار قهرمانی های گذشته هستم.
این قهرمان مدال آور رشته تیراندازی با کمان از روی اسب اظهار کرد: مهر ماه امسال شروع رقابت های قهرمانی جهان است و در این مدت باقی مانده با حضور در یکی از باشگاه های سوارکاری استان همدان تمرین می کنم.
معتضدی کیانی خاطرنشان کرد: رقابت های جهانی 2014 بسیار متفاوت با دوره های قبل خواهد بود چرا که قهرمانان این رشته با تمرینات بیشتر و بهره مندی از امکانات حرفه ای توانسته اند شرایط بهتری را برای این رقابت ها داشته باشند و می دانم کار سختی برای کسب مدال طلا پیش رو دارم.
وی در ادامه با اشاره به امکانات ورزشی همدان برای این رشته گفت: با توجه به علاقه مردم همدان به اسب قصد داریم سرمایه گذاری وسیعی در این رشته در همدان داشته باشیم و شرایط برای جذب گردشگری ورزشی را فراهم کرده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی این شهر همه سال میزبان مسابقات بین المللی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال جانمایی برای یک مجموعه بزرگ سوارکاری در همدان هستیم و امیدواریم مسوولان اجرایی استان نیز در اهدای زمین مناسب همکاری لازم را داشته باشند.
این مدال آور جهانی یادآور شد: کشور ایران از یک مجموعه تخصصی ویژه تیراندازی بر روی اسب برخوردار نیست و اگر مسوولان حمایت کنند، همدان می تواند نخستین استان کشور در احداث این مجموعه باشد.
قهرمان تیراندازی بر روی اسب جهان به مشکلات این رشته اشاره کرد و گفت: دغدغه اصلی ورزشکاران این رشته گرانی کمان و تیر است که مانعی جدی در ورود بیشتر علاقه مندان به تیراندازی محسوب می شود.
وی افزود: مهم ترین برنامه فعلی ما در همدان زمینه سازی برای ورود مردان و زنان علاقه مند به این رشته مهیج است که این کار با مهیا کردن سایت های تیراندازی و قرار دادن کمان و تیرهای مناسب امکان پذیر است.
حسین معتضدی کیانی متولد 21 مرداد 1356 از بهشهر مازندران کارشناس دام و طیور است و ابتدا با ورود به رشته تیراندازی با کمان کامپوند فعالیت حرفه ای خود را تا عرصه تیم ملی آغاز کرد و بنا به علاقه ای که به رشته تیراندازی با کمان از روی اسب داشت، توانست با آموزش زیرنظر ˈمهدی صفاییˈ از مربیان صاحب نام این ورزش به مدال های جهانی دست یابد.
7520/2624**اول**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن