تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه دوربین تله ای در جزایر کبودان و اشک نصب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دستگاه دوربین تله ای در جزایر کبودان و اشک نصب شد خبرگزاری پانا: با نصب دوربین های تله ای در جزایر اشک و کبودان،اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی قادر به پایش دقیق تر گونه های شاخص جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۱ تير ساعت 09:54

به گزارش خبرگزاری پانا، "بهزاد شیر پنجه" سرپرست پارک ملی دریاچه ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت : با نصب این نوع از دوربین ها در جزایر کبودان و اشک در سال جاری می توان به بررسی وضعیت جمعیت حیات وحش جزایر پرداخت.
 
وی افزود: عادات رفتاری گونه های موجود در جزایر پارک ملی دریاچه ارومیه به خصوص گونه های شاخص پارک (گوزن زرد و قوچ و میش ارمنی )با کمک دوربین های تله ای قابل بررسی خواهند بود و امید است با تهیه فیلم های مناسب از طریق این دوربین هاکمک شایانی  به کارشناسان حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در بررسی این  امر مهم کرد.
 
گوزن زرد ایرانی و قوچ و میش ارمنی که در جزایر اشک و کبودان زیست می کنند از ارزشمند ترین گونه های گیاهخوار در کشور می باشند که به صورت حفاظت شده در جزایر دریاچه ارومیه نگهداری می شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن