تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815687157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سفید سیاه خاکستری» چهره خوب و بد هفته، بربادرفته هفته و سخاوتمند هفته+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سفید سیاه خاکستری»
چهره خوب و بد هفته، بربادرفته هفته و سخاوتمند هفته+تصاویر
چهره جنجالی این هفته، جنجالی به پاکرده است که بسیاری در مذمت اقدام وی نوشته‌اند و این اقدام همچنان در صدر اخبار فرهنگی رسانه‌ها قرار دارد.

خبرگزاری فارس: چهره خوب و بد هفته، بربادرفته هفته و سخاوتمند هفته+تصاویر



سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:   *چهره جنجالی هفته چهره جنجالی این هفته، جنجالی به پاکرده است که بسیاری در مذمت اقدام وی نوشته‌اند و این اقدام همچنان در صدر اخبار فرهنگی رسانه‌ها قرار دارد؛ چهره وی پشت تصاویر جنجالی که از سوی رسانه‌ها دست به دست و بازنشر می‌شد پنهان مانده بود؛ این شما و این جاوید شیرازی، مدیر مسئول موسسه هنری مد و لباس «خانه مد ایرانی».  

  * جامانده هفته حنیف عمران‌زاده، مدافع تیم فوتبال استقلال در آستانه سفر تیمش به ترکیه ممنوع‌الخروج شد. عمران زاده می‌گوید که «مسئولان اداره مالیات حتی نمی‌دانند من در پرسپولیس بازی نکرده‌ام و به همین دلیل من را ممنوع‌الخروج کرده‌اند»؛ گویا نام وی در لیست بازیکنان پرسپولیس در سال 85 رد شده و مالیات نیز برایش نوشته شده است!

  * سخاوتمند هفته! «من خانه‌ام را فروختم و با پول شخصی‌ام یک‌سری هنرمند را به برزیل بردم تا کاری را که دوست داشتم انجام بدهم»؛ پاسخی از سوی سیدجواد هاشمی به اما و اگرها در خصوص سفر جمعی از هنرمندان به برزیل؛ اینکه اسپانسر اصلی که بوده و چه شده را کار نداریم، اینکه هنرمندان تا چه حد مشوق تیم ملی بوده‌‌اند نیز کنار می‌گذاریم، محل هزینه سفر هنرمندان مهم بود که بالأخره مشخص شد، «جیب جواد هاشمی!» 

  *اعتراف هفته بهزاد نبوی از مجرمین فتنه 88 که اخیراً پس از سپری شدن دوران محکومیتش از زندان آزاد شده در خصوص ویژگی‌‌های پایگاه جدید اصلاح طلبان گفت: «الان (بعد از آزادی از زندان) دخترهایی که پیش من می‌آیند، می‌خواهند با من دست بدهند! یا نوری‌زاد که از بهائیت دفاع کرده و گفته پای بهائیان را می‌بوسم، طرفدار ما شده است.»

  *زبان شناس هفته!  زبان تند داشتن خوب است، در همه زمینه‌ها؛ اصلاً این زبان تند است که برای سیاسیون برازنده است؛ امان از زمانی که پای تعریف و تمجید بخواهد به میان بیاید همه چیز را م‍ی‌توان بهانه کرد، حتی یک زبان تند را  «زبان تند و صریح نه تنها در مغایرت با مسئولیت‌پذیری نیست بلکه در همان راستا قرار دارد و بسیار خوب است که آقای روحانی نمی‌گذارد نظر عمومی توسط عده‌ای از مخالفان سیاسی او مصادره شود». سخنی از سوی غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران.

  *نظریه‌پرداز هفته «پروژه ناتمام مشروطیت که به دست دولت رضاشاهی در میانه راه متوقف شد به گمان من نیاز امروز ماست که متناسب با منطق عصر جمهوریت تداوم و تکامل یابد»؛ نظریه‌ای از سوی هاشم آقاجری فعال اصلاح‌طلب و استاد تاریخ دانشگاه تربیت مدرس.

  *بر باد رفته «برنامه‌هایی که ما برای رفع حصر داشتیم را این آقا (علی مطهری) بر باد داد و حالا دیگر قاطعیت نظام برای برخورد با سران فتنه به طور علنی برای همه روشن شده و دیگر نمی‌توان امیدی برای پیگیری رفع حصر موسوی و کروبی داشت.» سخنی از سوی محمد خاتمی؛ کسی که گویا آرزوهایش برباد رفته است.

  *چهره خوب هفته سیدفخرالدین عامریان، کارآفرینی که آوازه‌اش در برزیل پیچیده است؛ وی در هفته گذشته بروی آنتن تلویزیون آمد و گفت: «خوشحالم که در دو سال گذشته صادر کننده نمونه کشور در زمینه فرش دستباف بودم بی‌آنکه معوقه‌ای به سیستم بانکی کشور داشته باشم»؛ جهاد همچنان ادامه دارد، اقتصاد نیز بهترین وسیله برای گفتن یک لبیک است؛ لبیکی جانانه برای آبادانی کشورمان. کارآفرینی برای صدها ایرانی، اعزام 25 تکنسین فرش از ایران به برزیل، در اختیار داشتن 90 درصد صادرات ایران به این کشور و از همه مهم‌تر عدم بدهکاری وی به سیستم بانکی ایران است که به گفته خودش حتی یک ریال هم نیست، وی را الگویی برای جهاد در عرصه اقتصاد کرده است.

  *چهره بد هفته «توافق هسته‌ای با ایران را امضا نکنید»؛ سخنی از سوی سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن؛ ران درمر سفیر اسرائیل در آمریکا از کشورهای غربی و باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا خواست که توافق هسته‌ای با ایران را امضا نکنند؛ اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در حالی مطرح می‌شود که ایران و گروه 1+5 ششمین دور از مذاکرات خود را برای حصول توافق جامع در وین آغاز کرده‌اند.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/      

93/04/21 - 09:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن