تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803488558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی، چهره کریه و زیاده خواه آمریکا را به خوبی نمایان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در لرستان: مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی، چهره کریه و زیاده خواه آمریکا را به خوبی نمایان کرد خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با طرف های غربی و گروه پنج به علاوه یک، چهره کریه و زیاده خواه آمریکا در عرصه سیاست جهانی را به خوبی نمایان کرده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد که با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار خرم آباد در مصلای الغدیر برگزار شد، افزود: دولتمردان آمریکایی در این مذاکرات نشان دادند که تنها به دنبال منافع و مطامع سیاسی خود هستند و سعی می کنند با زیاده خواهی و زورگویی، مانع از تامین و تحقق حقوق مسلم و بحق ملت ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای شوند.
وی با اشاره به اینکه آمریکاییها نمی خواهند حقوق مسلم ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند، اظهار کرد: بحران ها و حوادث تلخ و ناگواری که این روزها در سطح منطقه به ویژه کشور عراق روی داده نیز با حمایت و هدایت آمریکا و برخی کشورهای غربی شکل گرفته است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به جنایات گروه تروریستی بعثی و تکفیری داعش در عراق، تصریح کرد: گروه جنایتکار داعش متشکل از تروریست های تکفیری و بعثی امروز پس از گذشت 11 سال از اشغال نظامی آمریکا، در کشور عراق شکل گرفته و با حمایت آمریکا و دیگر کشورهای مرتجع منطقه و جهان، اقدام به جنایت و کشتار وحشیانه مردم مسلمان و بی دفاع این کشور می کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه گروه تروریستی داعش برای کشور آمریکا، فرصت و تهدید محسوب می شود، افزود: آمریکا سعی می کند با استفاده از جنایت های گروه داعش، فرصتی برای تامین منافع و مطامع شوم و استعماری خود در منطقه فراهم کند.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر، حضور و فعالیت این گروه تروریستی تکفیری ، بعثی در عراق یک تهدید بزرگ برای کشور آمریکا محسوب می شود چراکه در آینده توان کنترل و مهار جنایات این گروهک تروریستی را نخواهد داشت.
امام جمعه خرم آباد گفت: درهمین حال، دولت آمریکا که خود را مدعی و مدافع حقوق بشر در سطح جهان می داند، به راحتی در برابر جنایت ها و اقدامات وحشیانه گروه داعش در عراق سکوت کرده و به دنبال تامین منافع و اهداف شوم خود است.
وی افزود: ایجاد جنگ های داخلی، قومی و مذهبی در کشور، نادیده گرفتن رای و نظر مردم در تعیین و انتخاب نوع حکومت از جمله اهداف آمریکا در جریان بروز حوادث اخیر کشور عراق است.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به اینکه وحدت و هوشیاری ملت در مسیر تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بزرگترین سد در مقابل مقاصد شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب در لبیک به رهنمودها و منویات عالمانه مقام معظم رهبری ، پشتوانه اصلی و مهم نظام و انقلاب اسلامی است.
امام جمعه خرم آباد در ادامه به حوادث تلخ 18 تیرماه سال 1387 اشاره کرد و گفت: در این روز معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی، اساس نظام را مورد هدف قرار دادند و سعی داشتند از این طریق با نظام اسلامی مقابله کنند.
وی با تاکید بر اینکه برخی از فتنه گران پیاده نظام دشمن در این حرکت شوم بودند، اظهار داشت: دراین میان، حضور باشکوه، به موقع و با بصیرت مردم در صحنه، نقش مهم و قابل توجهی در شکست ترفندها و توطئه های دشمن و جریان های نفاق و فتنه داشت.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین به راهپیمایی باشکوه مردم در 23 تیر ماه سال 87 در حمایت از نظام و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: تا زمانیکه ملت آگاه و بابصیرت ایران اسلامی، با پیروی و تبعیت از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارند، تمام فتنه ها و توطئه های دشمن علیه این مردم و انقلاب، نقش برآب خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در حادثه 18 تیر برخی افراد پیاده نظام دشمن بودند، تصریح کرد: امروز نیز بدخواهان این کشور و انقلاب مراقب باشند که از بزرگواری ملت و رفعت اسلامی نظام سوء استفاده نکنند چراکه در صورت لزوم، مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی، پاسخ دندان شکنی را به آنها خواهند داد.
امام جمعه خرم آباد همچنین به فرارسیدن 14 تیر روز شهرداری و دهیاری ها اشاره کرد و گفت: شهرداری ها در صورتی موفق به انجام وظایف خود خواهند شد، که ماموریت ها و برنامه های خود را در سایه حمایت و همکاری مردم و شورای شهر انجام دهند.
7274/1625

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن