تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجاب در دستگاههاي اجرايي تعميم داده شود/ شوراي نگهبان به هيچ جا وابستگي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
خطيب نماز جمعه تهران: حجاب در دستگاههاي اجرايي تعميم داده شود/ شوراي نگهبان به هيچ جا وابستگي ندارد جنتي گفت: در مقوله حجاب مسئولين اجرايي را مقصر مي دانم و دليلش اين است که مي‌توانند در دستگاه هاي خودشان حجاب را تعميم دهند،
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله جنتي در خطبه هاي امروز نماز جمعه تهران ضمن تبريک ولادت حضرت امام حسن مجتبي(ع) گفت: تاريخ زندگي امام حسن(ع) شيب و فراز زيادي دارد و ايشان مظلوميت ويژه خودش را داشت.
وي افزود: کسي که پس از علي(ع) عهده دار ولايت امر مسلمين شد و منصوب پيغمبر(ص) و خدا بود به صورت بسيار بدي خانه‌نشين شد يعني دشمنان شيطان‌صفت از طريق راه هاي شيطاني با پول دادن و نفوذ در سپاه امام حسن(ع) کاري کردند که حضرت مطمئن شد که ديگر نمي تواند کاري از پيش ببرد و ناچار شد قرارداد امضاء کند، کنار رفت و خانه‌نشين شد.
وي همچنين با ابراز تاسف از وضعيت جسماني آيت الله مهدوي کني تصريح کرد: اميدواريم با دعاهاي شما مردم در اين ايام به خصوص شب هاي قدر حال ايشان بهتر شود.
آيت الله جنتي در ادامه با اشاره به روز حجاب و عفاف گفت: حجاب نقش اثرگذاري در جامعه دارد و تنها يک مساله شرعي نيست بلکه نسل را حفظ و از روابط نامشروع جلوگيري مي کند.
خطيب نماز جمعه تهران بيان داشت: متاسفانه امروز در مساله حجاب مشکل داريم و بايد يک ستادي مقتدر براي بررسي مساله حجاب ايجاد شود و افرادي با اختيارات کامل در اين مورد چاره‌جويي کنند.
آيت الله جنتي با تاکيد بر اينکه من مسئولين اجرايي را مقصر مي دانم، افزود: دليلش اين است که مي‌توانند در دستگاه هاي خودشان حجاب را تعميم دهند، مثلا به کارمندشان بگويند باحجاب سرکار بيايد يا دانشگاه، بيمارستان و مدرسه باحجاب بيايند.
خطيب اين هفته نماز جمعه تهران ضمن تشکر از زحمات نيروي انتظامي براي برخورد با بي حجابان در خيابان گفت: نيروي انتظامي خوب و مردانه کار مي کند اما نبايد همه کارها را به گردن نيروي انتظامي انداخت.
وي با اشاره به اقداماتي که در اين مدت براي روي کار آمدن عناصر فتنه صورت گرفته است، گفت: انتصاب افرادي که در قائله 18 تير 78 و فتنه 88 نقش موثر داشتند، انتصاب افراد بدون استعلام از مراجع قانوني و يا انتصاب در عين مخالفت مراجع مذکور و اينها چيزهايي است که مستند است و به دست ما رسيده است.
خطيب اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به برکناري عناصر مومن در دانشگاه علي رغم فرمايش صريح رهبر معظم انقلاب و انتصاب افراد مساله دار به جاي آنان، از ادامه سرپرستي روساي دانشگاه هايي که در شوراي عالي انقلاب فرهنگي رأي نياورده اند انتقاد کرد.
وي ادامه داد: اين چه دهن‌کجي به شوراي انقلاب فرهنگي و مجلس است؟ اين گونه افراد يکي‌يکي مي‌آيند سر کار و پست‌ها را اشغال مي کنند و من نمي دانم اين چه برخوردي بود که مجلس کرد، بنده شخصا باورم نمي آيد کسي که از اول کار خود را نشان داد، هويت خود را مشخص کرده که چگونه است و بعد با فشار زور و امثالهم درست نمي شود.
آيت الله جنتي همچنين ضمن تشکر از رئيس قوه قضائيه و قاطعيتش در برخورد با عناصر فتنه گفت: رسيدگي به پرونده يکي از سران فتنه که 3 سال است دائما پر مي شود و غني‌ترين پرونده را دارد با فشارهاي زياد عقب مي افتد و من نمي دانم مگر بعضي ها خونشان از ديگران رنگين تر است، مگر کسي که جرم کرده نبايد دستگاه قضايي با آن برخورد کند؟ چرا بايد دستگاه قضا تبعيض قائل شود؟ چرا فشارها مانع اجراي عدالت مي شود؟
وي همچنين با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبري در جمع کارگزاران نظام خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبري فرمودند:" شعار دولت، شعار اعتدال، بسيار خوب است و ما هم تاييد مي کنيم. افراط محکوم است و اسلام مظهر اعتدال است و اعتدال يعني مبارزه شديد با کفار" اما خيال مي کنند معني اعتدال اين است که ديگر برخورد با دشمن و با عناصر شناخته شده دشمن نکنيم و اين ضد اعتدال و افراط است.
خطيب اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به بخش ديگري از بيانات مقام معظم رهبري در جمع کارگزاران ادامه داد: مقام معظم رهبري بيان کردند «اعتدال به اين معنا نيست که جريان هاي مومن کنار زده شوند؛ چراکه اين جريان هاي مومن هستند که در مواقع خطر احساس وظيفه و به طور واقعي به دولت کمک مي کنند.» آيا از اين بهتر هم مي شود گفت؟
آيت الله جنتي در ادامه خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به 26 تير سالگرد آغاز به کار شوراي نگهبان بيان داشت: يکي از ويژگي هايي که از ابتدا تاکنون شوراي نگهبان داشته است، قاطعيت، عدم سفارش‌پذيري و عدم نفوذپذيري بوده است.
وي با تاکيد بر اينکه شوراي نگهبان به هيچ جا وابستگي ندارد، تصريح کرد: شوراي نگهبان روي پاي خود ايستاده است، استقلال کامل دارد و قانون را کاملا رعايت مي کند، البته نمي توانم بگويم که ما هيچ خطايي نکرده ايم کيست که بتواند چنين ادعايي داشته باشد، حتما خطايي بوده و بعد خودمان فهميديم و عذرخواهي هم کرده ايم.
خطيب اين هفته نماز جمعه تهران همچنين با اشاره به مسائل منطقه بيان داشت: فلسطين امروز در آتش مي سوزد و امروز مثلث شوم اسرائيل، آمريکا و انگليس از وضعيت موجود در عراق سوءاستفاده کرده اند و فلسطين را بمباران مي کنند و جوانان روزه دار را به خاک و خون مي کشند.
آيت الله جنتي با اشاره به جنايات گروهک تروريستي داعش افزود: اين تروريست ها به جان مردم افتاده اند و ناموس مردم را هتک مي کنند، اموال مردم را غارت مي کنند، بچه ها را مي کشند و اين شرارت‌ها بي سابقه است و در تاريخ سابقه نداشته است.
وي با بيان اينکه امروز وضعيت عراق و فلسطين اسفبار است، ادامه داد: نيروهاي مردمي و ارتش در عراق پيشرفت هاي خوبي داشته و خبرهاي خوبي در اين زمينه بدست آمده و با فتواي آيت الله سيستاني نيروهاي مردمي بسيج شدند و ارتش نيز در حال بازسازي است و اميدواريم با اتحاد نيروهاي مردمي بتوانند تروريست ها را نابود کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن