تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت تخصيص اعتبارات استاني در بخش آبفا/ لزوم پرداخت مطالبات آب بها توسط دستگاههاي اجرايي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان خادمی:
اولويت تخصيص اعتبارات استاني در بخش آبفا/ لزوم پرداخت مطالبات آب بها توسط دستگاههاي اجرايي
بندرعباس - خبرگزاری مهر: مديرعامل آبفاي هرمزگان خواستار مساعدت مقام عالي استان در زمينه اولويت تخصيص اعتبارات در بخش آب و فاضلاب شد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسين خادمي بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با تاكيد بر لزوم بهينه سازي مصرف آب در استان، مهمترين چالش هاي پيش رو را كمبود و عدم تخصيص به موقع اعتبارات و بالا بودن قيمت تمام شده آب نسبت به آب بهاي دريافتي اعلام كرد. خادمي با اشاره به محدوديت منابع آبي استان، تخصيص اعتبارات مربوط به رديف هاي خشكسالي به منظور افزايش منابع تامين و توليد آب شهرهاي مواجه با تنش آبي را ضروري دانست و خواستار مساعدت مقام عالي استان در زمينه اولويت تخصيص اين اعتبارات در بخش آب و فاضلاب شد. وي همچنين به فرسودگي تاسيسات تامين ، انتقال و توزيع آب و فاضلاب اشاره كرد و گفت: تخصيص اعتبارات ويژه از محل اصلاح و بازسازي تاسيسات آب و فاضلاب، جهت كاهش هدر رفت آب در شرايط فعلي بسيار ضروريست. وي در ادامه با تاكيد بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات آب بهاء توسط دستگاههاي اجرايي استان، گفت: در حال حاضر بيش از 370 ميليارد ريال مطالبات از دستگاههاي استان داريم كه 226 ميليارد آن مربوط به نيروهاي نظامي و انتظامي و 114 ميليارد نيز مربوط به ساير ادارات است. استاندار: رسانه ملي در اصلاح فرهنگ مصرف، به كمك مسئولان بيايد در ادامه اين نشست دكتر جادري استاندار هرمزگان دراين رابطه تصريح كرد: با توجه به چالش كم آبي در استان و ضرورت نهادينه سازي فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژي، انتظار مي رود رسانه ملي در راستاي اصلاح فرهنگ مصرف، بيش از گذشته به كمك مسئولان بيايد. جادري افزود: با وجود مشکلات جدی و بحران در تامین آب شرب و کاهش جدی منابع آبی چرا باید متوسط سرانه مصرف آب در هرمزگان 300 لیتر بر ثانيه باشد در حالی که متوسط مصرف در کشور 200 لیتر است. 


۱۳۹۳/۴/۵ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن