تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802982805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجاب خاری در چشم استکبار است/ ادارات بدهی برق خود را پرداخت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان آیت الله نعیم آبادی:
حجاب خاری در چشم استکبار است/ ادارات بدهی برق خود را پرداخت کنند
بندرعباس - خبرگزاری مهر: امام جمعه بندرعباس گفت: حجاب از احکام قطعی اسلام و خاری در چشم دشمنان و استکبار است که نمی توانند آن را تحمل کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تبریک 15 رمضان سالروز میلاد حضرت امام حسن(ع) عنوان کرد: باید با مطالعه بیشتر زندگانی امام حسن مجتبی(ع) با سیره زندگی این امام بزرگوار بیشتر آشنا شده و آن را الگو قرار دهیم. وی در ادامه سخنان خود بر لزوم پرداخت بدهی برق توسط ادارات و دستگاه های اجرایی بدهکار تاکید کرد و افزود: بنده به ادارات بدهکار تذکر می دهم که بدهی برق خود را پرداخت کنند چون با همین مبالغ است که مشکلات برق رسانی و همچنین نوسانات برق در این فصل بسیار گرم حل می شود و ادارات باید در این زمینه خود الگو باشند نه اینکه بدهی برق را پرداخت نکنند. نمایند ه ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: هفته پیش که بنده چنین تذکری دادم، مدیرعامل توزیع برق استان اطلاع داد که یکی از نهادهایی که حدود دو میلیارد تومان بدهی برق داشت، یک چهارم آن را پرداخت کرد و سایر ادارات نیز باید این بدهی را پرداخت کرده تا مشکلات برق استان کاهش یابد. آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به روز جهانی جمعیت، تصریح کرد: اگر وضعیت جمعیت در کشور ما به همین شکل پیش رود جمعیت عصا به دست و نسل پیر ما بیشتر خواهد شد در حالی افراد پیر خود نیازمند کمک هستند و نمی توانند مشکلات جامعه را حل کنند. وی بزرگترین سرمایه هر کشور را انسان های آن دانست و بیان داشت: کشوری همچون ژاپن نفت و گاز ندارد اما مغز دارد و به جای فروش نفت، طرح می فروشد و نفت و گاز تمام می شود اما مغز می ماند و چاه نفت نمی تواند کار مغز را انجام دهد که متاسفانه ما چند دهه جلوی این سرمایه را گرفتیم و نباید به این اشتباه ادامه دهیم و همچنین توجه داشته باشیم که خداوند همان گونه که در قرآن کریم فرموده روزی رسان است و روزی فرزندان و خود ما را می رساند. خطیب نماز جمعه بندرعباس همچنین به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و اظهار داشت: حجاب از احکام قطعی اسلام است و بحثی نیست که روحانیون آن را حکم کرده باشند و باید در این خصوص منطقی حرف بزنیم و اینکه مطرح می شود، بدحجابی از بی غیرتی مردان است، حرف درستی نیست و همچنین با فرهنگ اسلام و شیعه سازگار نیست. آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به اقدامات رضا شاه در مقابله با حجاب، خاطرنشان کرد: رضا شاه خائن به عنوان عامل مزدور انگلستان با سه جریان روحانیت، مراسمات و عزاداری های مردم برای امام حسین (ع) و همچنین با حجاب مبارزه کرد و در دوران او حجاب و چادر را به زور از زنان بر می داشتند که این نشان می دهد حجاب خاری در چشم استکبار و دشمنان بوده و نمی توانستند آن را تحمل کنند. وی همچنین هفته اطعام نیازمندان و اکرام مستضعفان را گرامیداشت و افزود: باید در برخورد با فقرا و نیازمندان با احترام رفتار کرده و شخصیت آنها را حفظ کنیم. امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن شب های قدر، اضافه کرد: باید از هم اکنون به فکر شب های قدر بوده و فکر کنیم که از خداوند در این شب ها چه بخواهیم.  


۱۳۹۳/۴/۲۰ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن