تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان کرمانشاهی ووشو جهان مسابقات آسیایی کره جنوبی را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه با قبول شکست در مسابقات انتخابی/
قهرمان کرمانشاهی ووشو جهان مسابقات آسیایی کره جنوبی را از دست داد
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی که دو مدال طلای رقابت های جهانی را در کارنامه دارد با قبول شکست در مسابقات انتخابی شانس حضور در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی را از دست داد.



سید رامین موذنی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بانوان روز گدشته (جمعه) در تهران برگزار و طی آن مریم هاشمی با قبول شکست 2 بر 1 برابر حریف خود شهربانو منصوریان از ادامه همراهی تیم ملی بازماند. وی افزود: منصوریان در مسابقه بعدی خود مغلوب صدیقه دریایی دیگر ووشو کار حاضر در وزن 60- کیلوگرم شد تا به این ترتیب هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشایهی نتواند شانسی برای ادامه حضور در تمرینات داشته باشد. موذنی گفت: به این ترتیب و با توجه به نتایج قبلی شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نفرات باقی مانده در وزن 60- کیلوگرم هستند که با برگزاری رقابت انتخابی، یکی از آنان مسافر بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون خواهد شد. رئیس هیات ووشو کرمانشاه خاطرنشان کرد: حذف مریم هاشمی اتفاقی ناگوار بود و فکر می کنم جامعه ووشو کشور هم دوست نداشتند این اتفاق رخ دهد و ورزشکاری که دو دوره متوالی عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی جهان را کسب کرده اینچنین از ادامه حضور در تمرینات تیم ملی باز بماند. وی گفت: امیدوارم ترتیبی اتخاد شود تا فرصتی دوباره به هاشمی ووشوکار کرمانشاهی داده شود که وی بتواند بازهم شانس خود را برای حضور در باز یهای آسیایی کره جنوبی را آزمایش کند. مریم هاشمی هر دو مدال قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی جهان را به رهبر معظم انقلاب تقدیم و مورد تفقد ایشان نیز قرار گرفت.


۱۳۹۳/۴/۲۰ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن