تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804154999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۶۴؛
بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.








رایانه ، اندروید ، IOS
قرآن کریم را همیشه همراه خود داشته باشید + دانلود
به مناسبت ماه مبارک رمضان مجموعه‌ای از نرم افزارهای قرآنی را برای رایانه و تلفن‌های هوشمند اندرویدی و آیفون آماده کرده‌ایم تا در منزل و یا محل کار بتوانید به راحتی از طریق این نرم افزارها آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کنید.











  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛
به صورت مجازی به تمام قسمت های کره زمین سفر کنید + دانلود نرم افزار
در کتاب های درسی تصاویر متعددی از کره زمین را مشاهده کرده اید، اما این برنامه EarthView به صورت کاملا تعاملی و حرفه ای بستری را فراهم می کند تا کره زمین را در صفحه نمایش رایانه خود داشته باشید و به هر جای آن سفر کنید، می توانید به اعماق اقیانوس ها بروید یا گرمای صحراهای سوزان را حس کنید، حتی قادر به سفر به قاره های مختلف نیز هستید، اصلی ترین ویژگی برنامه ارائه بزرگنمایی فوق العاده مناسب است که شما می توانید به صورت نزدیک همه چیز را درک کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بود اسکرین سیور، امکان دریافت نقشه های جدید از بستر اینترنت، امکان بزرگنمایی قسمت مورد نظر و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛
با 21 ابزار کاربردی از ویندوز رایانه خود محافظت کنید + دانلود نرم افزار
برای تامین امنیت و محافظت از رایانه باید نرم افزار های مختلفی برای انجام کارهای متنوعی نصب کنیم، اما نصب برنامه های متعدد سبب کاهش سرعت ویندوز می شود، نرم افزار Regrun Security می تواند 21 ابزار تخصصی برای محافظت از ویندوز را در اختیار شما قرار دهد تا با نصب آن از نصب نرم افزارهای دیگر بی نیاز شوید. از ابزارهای برنامه به مواردی چون: ابزار پیدا کردن روت کیت ها، مدیریت ستارت آپ، بهینه ساز سرعت ویندوز، بررسی وضعیت دسترسی به شبکه، نمایش برنامه ها و فایل های در حال اجرا، مدیریت بوت سیستم و ... اشاره کرد. در ضمن برنامه می تواند فایل ها و نرم افزارهای مخرب را تشخیص دهد و در صورت لزوم آن ها را متوقف یا حذف کند.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


عیب های ریجستری رایانه را با این برنامه تشخیص دهید + دانلود
خیلی وقت ها ویندوز رایانه در انجام برخی از امور به مشکل بر می خورد یا آن ها را به کندی و نادرست انجام می دهد و ما هم برای این مشکل فقط تعویض ویندوز را بهترین گزینه می دانیم، در حالی که اکثر مشکلات ویندوز ناشی از وجود عیب در ریجستری آن است و می توانید با تعمیر ویندوز و به ویژه ریجستری، رایانه را به حالت عادی بازگردانید. SysTweak Regclean برنامه ای است که می تواند وضعیت ریجستری رایانه را آنالیز کند و در صورت وجود مشکل در آن، عملکرد ریجستری را به حالت اولیه باز گرداند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تعمیر و باز سازی ریجستری پس از شناسایی، استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای بهینه سازی و باز سازی، ارائه گزارش از وضعیت ریجستری و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندرویدی‌ها؛
دانستنی های جالب و خواندنی در زمینه پزشکی + دانلود
"دانستنی های جالب و خواندنی" برنامه ای مفید و کم حجم است، که به صورت رایگان منتشره شده و در آن 50 مطلب پزشکی و فوق العاده آموزنده به صورت کامل توضیح داده شده است، از موضوعاتی که در برنامه به آن پرداخته شده است می توان به مواردی چون: آیا می خواهید جوان تر و شاداب تر شوید، شش راه پیش پا افتاده برای رفع سر درد، خواص هسته هندوانه، درمان خشکی پوست و ... اشاره کرد. این برنامه شامل دانستنی جالب در زمینه های مختلف است، که نیاز هر فردی هست این موضوعات را بداند و از آن‌ها در زندگی خود استفاده کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو در مطالب، قابلیت تغییر نوع و اندازه قلم، امکان اشتراک گذاری مطالب و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
بدون لمس صفحه نمایش به تماس ها پاسخ دهید! + دانلود نرم افزار
همیشه برای متفاوت بودن راه های مختلفی وجود دارد، اگر دوست دارید که هنگام پاسخگویی به تماس های دریافتی با یک حرکت منحصر به فرد به آن ها پاسخ دهید، نرم افزار Air Call-Accept را از دست ندهید. پس از نصب نرم افزار معرفی شده نیازی به لمس صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی نیست، بلکه می توانید دست خود را از روی صفحه نمایش عبور دهید، این برنامه با استفاده از موج های تولید شده توسط دست شما تشخیص می دهد که باید به تماس پاسخ دهید یا آن را قطع می کنید. این برنامه مفید را باید به رانندگان توصیه کرد، زیرا در هنگام دریافت تماس برای پاسخگویی نیازی به دقت بالا نیست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت مدیریت پیامک ها، تنظیمات ساده، امکان سفارشی سازی برنامه و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
برنامه‌ای ویژه برای ماه مهمانی خدا + دانلود
ماه مبارک رمضان آغاز گردیده است و بایستی خود را به بهترین شکل برای میهمانی خدا آماده کنیم. در این برنامه "ضیافت" امکاناتی ارائه شده است تا تمامی نیازهای شما به مناجات و دعاهای این ماه مبارک مرتفع گردد. از جمله ویژگی های برنامه ضیافت می توان به مواردی چون: نمایش تمامی ادعیه ها به دو صورت صوتی و متنی، دعای روزانه و ادعیه ماه مبارک رمضان، فضیلت های شب قدر، اعمال شب قدر، احکام ماه مبارک رمضان و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای اجرای صوت برنامه حتما باید در ابتدا پس از نصب نرم افزار، آن ها را دانلود کنید، تا تلاوت صوتی دعاها فعال شود.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اندروید و جاوا؛
نسخه جدید همراه بانک رفاه + دانلود
روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و رایانه‌های لوحی (tablet) و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آن ها موجب گردیده تا درخواست های متنوعی از خدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیرحضوری مطرح گردد. از خدماتی که توسط همراه بانک رفاه ارائه می شود باید به مواردی چون: نمایش لیست حسابها، انتقال وجه فوری، انتقال وجه دوره‌ای، انتقال وجه کارت به کارت، مشاهده وضعیت چک، پیگیری تراکنشهای مالی، پرداخت اقساط تسهیلات و ... اشاره کرد. از قابلیت های نرم افزار می توان به مواردی چون: دسترسی به بسترهای SMS / GPRS / Wifi، امکان انتخاب نام کاربری دلخواه، قابلیت ورود اطلاعات قبوض از طریق به کارگیری دوربین موبایل به عنوان بارکد خوان و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
نرم افزاری برای اطلاع از برنامه های حرم امام رضا (ع) در ماه رمضان + دانلود
نرم افزار "ماه رحمت" در پایگاه موبایل رضوی تهیه شده است و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان منتشر شده است. ویژگی اصلی این نرم افزار ارائه برنامه های روزانه حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) به صورت آنلاین است، که می توانید به صورت لحظه ای برنامه ها را پیگیری کنید. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به مواردی چون: ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان (همراه با صوت اختصاصی)، تصاویر پس زمینه با موضوع رمضان، ویژه برنامه شب های قدر، عید سعید فطر (در صورت فرا رسیدن عید سعید فطر در این قسمت به صورت آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد) و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که رزولوشن تصاویر پس زمینه به صورت خودکار نسبت به اندازه صفحه نمایش تغییر می کند.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
جعبه ابزار تخصصی ویژه صنعت گران و مهندسان + دانلود نرم افزار
شرکت Bosch یکی از بزرگترین شرکت های سازنده ابزار آلات صنعتی در جهان است، حال این شرکت یک اپلیکیشن تخصصی را ویژه مهندسان و اهالی صنعت به صورت رایگان منتشر کرده است، این برنامه می تواند گوشی شما را به ابزارهای کاربردی و تخصصی تبدیل کند و کارهای پیچیده مانند محاسبه توان، اندازه گیری مقادیر، نشانه گذاری های خاص در برق کشی، امکان ایجاد نقشه های جدید و ... را انجام می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ذخیره فعالیت ها با فرمت های pdf و txt، قابلیت ارسال نقشه ها از درون برنامه با استفاده از ایمیل، تصویر برداری تخصصی نسبت به موارد مورد نیاز و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندوریدی ها؛
نقشه های مترو تهران در تلفن همراه شما + دانلود نرم افزار
همانطور که می دانید متروی تهران دارای خط های مختلفی است و گاهی اوقات برای رسیدن به مقصد خود باید چندین خط را تغییر دهیم و اکثر ما در مواقعی دچار اشتباه می شویم و در مواقعی این سوال برای پیش می آید که کی به مقصد یا ایستگاه بعدی می رسیم، نرم افزار "تهران مترو" به صورت کامل نقشه های مترو استان تهران را در درون خود جای داده است و می تواند به صورت تجربی و تقریبی فاصله ی زمانی بین هر ایستگاه را پیش بینی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش نقشه هر خط با بزرگنمایی فوق العاده قدرتمند، نمایش نزدیک ترین ایستگاه مترو به شما، راهنمای نوشتاری برای رفتن به ایستگاه مقصد و تغییر خطوط در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اگر با سیستم عامل آندروید مشکل دارید، کلیک کنید؛
بررسی مشکلات سیستم عامل اندروید و آموزش رفع آن ها + دانلود نرم افزار
آیا شما هم با سیستم عامل اندروید مشکل دارید و فکر می کنید در کار کردن با آن با مشکلاتی مواجه می شود؟ در برنامه "مشکلات اندروید + راه حل" 12 مشکل اصلی سیستم عامل اندروید بررسی و برای هر یک چندین راه حل به شما آموزش داده می شود. مطمئن باشید پس از فراگیری آموزش های موجود در برنامه دیگر در هنگام کار با سیستم عامل اندروید به مشکل بر نخواهید خورد و بهترین بهره وری را از تلفن همراه خود خواهید داشت. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از آموزش تصویری برای یادگیری بهتر کاربر، آموزش گام به گام به فارسی و انگلیسی اشاره کرد. برخی از مباحث موجود در برنامه عبارت اند از: کاهش سرعت سیستم عامل، اپلیکیشن های غیر ضروری، مقدار شارژ باتری، عمر کوتاه باتری، مقدار شارژ باتری و ... .




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
صحیفه سجادیه به همراه قرائت صوتی + دانلود نرم افزار
"صحیفه سجادیه" اثر جاودانه حضرت زین العابدین علیه السلام، یکی از جامع‌ترین و ارزنده‌ ترین منابع ناب اسلامی است که در میان آثار به‌جا مانده از این امام از همه مهمتر است، کتاب در بردارنده مجموعه ای از مناجات های حضرت سجاد با خداوند است. توجه داشته باشید که قرائت کامل ادعیه صحیفه سجادیه (متن عربی و ترجمه فارسی) در محیط برنامه امکان پذیر است و می توانید به صورت رایگان به تمامی امکانات برنامه دسترسی پیدا کنید. همچنین دعاهایی دیگر مانند: ابوحمزه ثمالی، افتتاح، جوشن کبیر و مناجات خمس عشر به همراه تلاوت صوتی در برنامه وجود دارند.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
برنامه‌ای برای افرادی که دوست دارند در زندگی موفق باشند + دانلود
"مسیر موفقیت" برنامه ای کم حجم و مفید برای کسانی است، که می خواهند در زندگی شان موفق باشند. این برنامه با دارا بودن مطالبی چون: اعتماد به نفس، عبارت های قدرتمند، برنده یا بازنده، با چه کسی مشورت کنیم؟ و ... به شما کمک می کند، تا مسیر درست رسیدن به موفقیت را کشف کنید. همچنین در این برنامه چند زندگی نامه از افراد موفق چون: برایان تریسی، جیم ران، کارل بنز، زاکر برگ و... آمده است، که جذاب و خواندنی هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری مطالب، قابلیت تعیین مطالب محبوب، جستجوی آسان در محیط نرم افزار و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
راه های حفظ سلامتی در ماه مبارک رمضان را بشناسید + دانلود نرم افزار
در ماه مبارک رمضان تغذیه صحیح یکی از راهکارهای حفظ سلامتی بدن است، برنامه "مجله سلامتی رمضان" با ارائه نحوه تغذیه مناسب به شما کمک می کند تا در هنگام روزه داری تشنه یا احساس ضعف نکنید. مجله سلامتی رمضان حاوی اطلاعات بسیار مهمی برای حفظ سلامتی در ماه مبارک رمضان است، که برخی از آن ها عبارت اند از: حذف سحر ممنوع، رفع خشکی مزاج، کاهش دفع آب بدن، توصیه های سلامتی، رفع بوی بد دهان، چه غذایی ها تشنه می کند و ... . تمامی مطالب موجود در برنامه گلچینی از سخنان متختصصان تغذیه است و برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت خودکار بروز رسانی می شود.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛
پرشه یک همراه معنوی در تلفن همراه شما + دانلود
با نرم افزار پرشه می‌توانید به اوقات شرعی شهرتان از طریق مکان یاب دستگاه دسترسی داشته باشید، دعای روز ماه رمضان را بخوانید و با استفاده از ذکر شمار برنامه، ذکر خود را بگویید و آن را برای ادامه ذخیره کنید. برنامه قابلیت پخش آلارم و اذان را دارا می‌باشد که در صورت تمایل می‌توانید آن ها را فعال یا غیر فعال کنید. همچنین امکان پخش دعای ربنا قبل از افطار نیز در برنامه تعبیه شده است که حال و هوای خاص خود را دارد.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوزفون؛
جامع ترین نرم افزار قرآن + دانلود
Persian Quran نام یک نرم افزار ویندوز فونی جهت نمایش قرآن کامل با قابلیت های مختلف می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در هر جا و هر مکان با استفاده از گوشی خود به سادگی به قرائت کل قرآن کریم بپردازید. هم چنین می توانید صوت دلنشین قرآن مجید را با گوش جان بشنوید. این برنامه فوق العاده یکی از بهترین و قویترین برنامه های قرائت و تلاوت قرآن کریم است که برای ویندوزفون ساخته شده است.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
با احکام روزه به صورت کامل آشنا شوید + دانلود نرم افزار
روزه هم احکام مربوط به خود را دارد، شاید ما برای پیدا کردن برخی از احکام روزه ساعت ها وقت گذاشته ایم ولی برنامه "احکام روزه" تمامی احکام مرتبط با روزه را در درون خود گنجانده است. اپلیکیشن "احکام روزه"، مجموعه ی استفتاءات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص موضوع روزه و احکام آن است. در برنامه به توضیح موضوعاتی مانند: معنای روزه، انواع روزه، نیت روزه، احکام روزه مسافر، احکام پزشکی روزه، احکام بانوان، احکام قضای روزه، زکات فطره و نماز عید فطر پرداخته شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از منابع معتبر، توضیح کامل هر بخش و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژ اندرویدی ها؛
اسطوره های شاهنامه در تلفن همراه شما + دانلود
اگر بخواهیم بزرگترین شاعر ایرانی و فارسی سرا را انتخاب کنیم، بدون شک فروسی یکی از گزینه های اصلی است، زیرا فردوسی با سرایش شاهنامه سبب حفظ زبان فارسی و شناخته شدن قهرمانان ایرانی شده است. همانگونه که می دانید شاهنامه در بر گیرنده داستان ها و قهرمان های مختلفی است که در این برنامه "شاهنامه" شخصیت هایی چون: کیومرث، هوشنگ، طهمورث، جمشید، ضحاک و ... گنجانده شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پس زمینه زیبای برنامه، امکان بزرگنمایی و تغییر اندازه متون، قابلیت ایجاد لیست علاقه مندی ها و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
زبان ایتالیایی را به صورت رایگان یاد بگیرید + دانلود نرم افزار
کسانی که به ایتالیا سفر کرده اند یا می خواهند سفر کنند این برنامه "زبان ایتالیایی" را از دست ندهند، زیرا برنامه می تواند مانند یک دیکشنری ایتالیایی عمل کند و زبان ایتالیایی را به شما آموزش دهد، البته اکثر کلمات موجود در این برنامه کلماتی هستند که در مکالمه بسیار تکرار می شود و در واقع کاربردی محسوب می شوند. با دریافت این برنامه به صورت رایگان به همه ی جملات ایتالیایی و ترجمه ی آنها دسترسی خواهید داشت. همچنین تلفظ انسانی برخی از جملات را برای تست عملکرد تلفظ انسانی برنامه، در اختیار شما قرار داده شده است. برنامه جهت یادگیری زبان ایتالیایی طبق اصول صحیح آموزش زبان و به صورت گام به گام عمل می کند. شما می توانید با صرف زمان 15 دقیقه در روز و مطالعه یک درس، در مدت زمان 100 روز، توانایی لازم برای برقراری ارتباطات روزمره به وسیله زبان مورد نظر را کسب کنید.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برترین برنامه همه کاره ویندوز فون + دانلود
یکی از کار های مفیدی که می توان با تلفن های هوشمند انجام داد، اندازه گیری واحد های مختلف است. مانند طول و عرض ، شیب خطوط ، زمان و… که در این حوضه نیز نرم افزار های فراوانی تولید و معرفی شده است. اما بیشتر آنها یا پولی هستند یا امکانات کمی دارند. اما همه ابزار های جانبی گوشی در برنامه ویندوزفونی به نام #1 ToolKit جمع شده اند.
#1 ToolKit یک برنامه کاربردی و عالی برای ویندوزفون است که پنج دسته از ابزار، و در کل 16 ابزار مختلف را در خود گنجانده و براحتی می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
آیا می دانید در چه روزی از هفته به دنیا آمده اید؟ + دانلود نرم افزار
تا حالا به این فکر کردید که در چه روزی از هفته به دینا آمده اید یا این که تاریخ تولد میلادی تان را می دانید؟ "برنامه محاسبه سن" نرم افزار جالب و کم حجمی است، که اطلاعاتی فوق العاده باور نکردنی نسبت به تاریخ تولد شما ارائه می دهد. برنامه اطلاعاتی مانند: چند روز تا تولدتان باقی مانده است، نام سالی که به دنیا آمده اید، چند هفته تا حالا زندگی کرده اید، نمایش تاریخ تولد به قمری و ... را ارائه می دهد. از امکانات برنامه می توان به مواردی چون: قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات ارائه شده توسط برنامه، امکان ذخیره و بارگذاری مجدد تاریخ ها، ارائه اطلاعات دقیق و ... اشاره کرد. فقط کافیست بعد از ورود به نرم افزار تاریخ تولد خود را وارد کنید تا برنامه اطلاعات شگفت انگیزی در اختیارتان قرار دهد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ویژه اندرویدی ها؛
آموزش برنامه نویسی اندروید را به صورت رایگان یاد بگیرید + دانلود نرم افزار
اندروید محبوب ترین سیستم عامل موجود برای تلفن های همراه هوشمند است، اصلی ترین دلیل محبوب بودن این سیستم عامل امکان طراحی نرم افزارها و بازی های کاربردی مختلف به دلیل سبک برنامه نویسی آن است، حال اگر دوست دارید که برنامه نویسی اندروید را به صورت رایگان فرا بگیرید و برنامه های مورد نظر خود برای سیستم عامل اندروید را طراحی کنید، می توانید با نصب و مطالعه نرم افزار "آموزش برنامه نویسی آندروید" به صورت کامل با سیستم عامل اندروید آشنا شوید و به فوت و فن های آن مسلط شوید. این برنامه شامل پروژه های کاملی از سطح مبتدی تا حرفه ای است، روش کار به این گونه است، که ابتدا مقدمه ای کلی از کار را توضیح داده می شود و با توضیح دادن پیش نیاز های لازم  کار برنامه نویسی آغاز می شود. همچنین اطلاعات تماس در برنامه موجود است تا شما بتوانید سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید




گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

























تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن