تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر حزب موتلفه همدان: مشی ما حمایت از دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر حزب موتلفه همدان: مشی ما حمایت از دولت است همدان- ایرنا- دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان گفت: حمایت از دولت در کنار نقد منصفانه خط و مشی این حزب است.


به گزارش ایرنا ˈمحمود الفتˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در همدان افزود: حزب موتلفه تمام توان و ظرفیت خود را در اختیار دولت و در استان همدان در اختیار استاندار قرار می دهد تا برای تقویت نظام و سازندگی کشور گام بردارند.
وی اظهار کرد:هدف از تشکیل احزاب و تشکل ها باید تقویت جمهوریت نظام ، و کمک به تحزب گرایی و نهادینه کردن آن در کشور باشد.
الفت گفت: تشکل ها باید با تبادل نظر در خانه احزاب، و گفت و گوی بدون حاشیه ساز، از تنش پرهیز کنند و بازخورد آن را با آرامش به جامعه تزریق، و برای رفع مشکلات جامعه راه حل ارایه دهند.
وی اضافه کرد: تشکل ها باید مددکار دولت ها برای خدمت بیشتر به مردم بوده، و به اخلاق و تقوی پایبند باشند و نه ابزار دست احزاب منحرف شوند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان ادامه داد: ما برای سازندگی کشور نیاز به همدلی، و پرهیز از مسایل فرعی داریم و باید خودمان را نه خرج بازیابی قدرت، بلکه خرج نظام کنیم.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز عفاف و حجاب افزود: قانون عفاف و حجابی که حدود 10 سال پیش طرح آن مصوب شد و 305 فعل را دراین باره به 26 دستگاه برای اجرا محول کرد، سال ها بر زمین مانده و اجرایی نشده است.
الفت گفت: با وجود شبیخون فرهنگی، دست های پلید و شیطانی سازمان یافته استکبار در تهاجم به حجاب و تبلیغات مسموم و موج آفرینی که در تبلیغ کالا و نوع پوشش و آرایش ارایه می کنند ما را برآن می دارد که با داشته های خود از فرهنگ غنی اسلامی حرکت عظیمی را ساماندهی کنیم.
وی اظهار کرد: باید نسل های آینده را از انحرافات خانمان سوز بد حجابی و گسترش فرهنگ لیبرالیستی نجات،و از الگوهای ارایه شده در اسلام بهره بگیریم چرا که نه کمبود شعار بلکه کمبود عمل داریم.
دبیر حزب موتلفه همدان ادامه داد: امروز دشمن با ابزار فرهنگی به جنگ مان آمده ، و دولت باید با ارایه برنامه فرهنگی و طرحی جامع، فرهنگ را از این مظلومیت خارج کند.
وی گفت:دخالت دولت ها در موضوع حجاب، به معنای دخالت در امور خصوصی و شخصی و سلیقه ای افراد نیست بلکه احترام به حریم و ساختارهای جامعه است که افراد چه زن و چه مرد باید آنرا رعایت کنند.
وی ادامه داد:البته این امر بایداز طریق اعتدال نه تندروی و نه کندروی، و بر اساس شرع و قانون باشد، که این امنیت اخلاقی و سلامت روحی و روانی جامعه را تضمین می کند.
الفت بیان کرد: فکری مهندسی و سازماندهی شده، آندلسی کردن ایران را پی می گیرد، بطوریکه ناهنجاری ها از قبیل طلاق، بی عفتی، تجمل گرایی، دین گریزی، مدپرستی و ولنگاری و اباحه گری را هنجار قلمداد می کند که باید در مقابل توطئه و فتنه ها هوشیار بود.
وی افزود: مطبوعات و رسانه های گفتاری، شنیداری و نوشتاری،و هم سخنوران در پذیرش بایدها و نبایدهای قانون عفاف و حجاب ، هم بعنوان آموزش، و هم امر به معروف و نهی از منکر، زمینه سازی فرهنگی اش را فراهم کنند که قانون عفاف و حجاب در کشور مثل قوانین دیگر جاری، و از موازی کاری و جزیره ای کار کردن بر حذر شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حرکت گروهک داعش در عراق گفت: این گروهک فرزند نامشروع القائده از یک طرف توسط آمریکا حمایت می شود و از سوی دیگر با پول عربستان تشکیل و تجهیز شده است.
7533/2624/640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن