تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ هشدار براي محصولات محبوب مايکروسافت به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۳ (۱:۲۹ق.ظ)
زنگ هشدار براي محصولات محبوب مايکروسافت به صدا درآمد شرکت مايکروسافت هشدار داده است که به‌ زودي عمر برخي از محصولات محبوب اين شرکت مثل ويندوز ۷، آفيس ۲۰۱۰ و ويندوز سرور ۲۰۰۸ به پايان خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، مايکروسافت اعلام کرده است عمر برخي از محصولات محبوبش مثل ويندوز ۷ در ۱۳ ژانويه سال ۲۰۱۵ به پايان خواهد رسيد و اين شرکت پس از آن پشتيباني کمتري از آن‌ها خواهد کرد.
شرکت مايکروسافت پس از آنکه محصولي را روانه بازار کرد معمولاً تا ۵ سال به طور رايگان از آن پشتيباني مي‌کند، بدين معنا که هم وصله‌هاي امنيتي مورد نياز آن را به صورت رايگان عرضه مي‌کند و هم آن را به روز رساني مي‌کند. به اين پنج سال دوره پشتيبانيِ اصلي گفته مي‌شود.
محصولات مايکروسافت پس از اين پنج سال وارد دوره تمديد مي‌شوند. در اين دوره نيز که پنج سال به طول مي‌انجامد، مايکروسافت فقط وصله‌هاي امنيتي مورد نياز محصولات را عرضه مي‌کند و ديگر از انتشار نسخه‌ها و بسته‌هاي به روز رساني خبري نيست.
حالا مايکروسافت اعلام کرده است که دوره پشتيباني اصلي براي تمام نسخه‌هاي سيستم عامل ويندوز ۷ در ۱۳ ژانويه ۲۰۱۵ به اتمام خواهد رسيد و اين محصول از آن پس وارد دوره تمديد خواهد شد. دوره تمديد براي ويندوز ۷ نيز تا ۱۴ ژانويه سال ۲۰۲۰ به طول خواهد انجاميد.
ويندوز سرور ۲۰۰۸ نيز از ديگر محصولاتي است که دوره پشتيباني اصلي آن‌ها در اين تاريخ به پايان خواهد رسيد.
تمام نسخه‌هاي Windows Server ۲۰۰۸، Windows Storage Server ۲۰۰۸، Dynamics C5 ۲۰۱۰، NAV ۲۰۰۹ و NAV 2009 R2 از تاريخ ۱۳ ژانويه ۲۰۱۵ به بعد فقط وصله‌هاي امنيتي مايکروسافت را به صورت رايگان دريافت خواهند کرد.
دوره تمديد ويندوز سرور ۲۰۰۳ نيز سال آينده به طور کامل به اتمام خواهد رسيد و مايکروسافت پس از آن هيچ نوع پشتيباني رايگاني براي آن عرضه نخواهد کرد.
اين سيستم عامل در حال حاضر از سوي شماري از کسب و کارهاي کوچک مورد استفاده قرار مي‌گيرد که مايکروسافت نيز تلاش مي‌کند آن‌ها را متقاعد کند از ويندوز سرور ۲۰۱۲ (R2) و يا آزور استفاده کنند.
آفيس ۲۰۱۰ و شيرپوئينت ۲۰۱۰ نيز از ديگر محصولاتي است که دوره پشتيباني اصلي براي سرويس پک ۱ آن‌ها در تاريخ ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ به پايان خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن