تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804377876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌الله محمدي گيلاني دار فاني را وداع گفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آيت‌الله محمدي گيلاني دار فاني را وداع گفت
آيت‌الله محمدي گيلاني كه از چندي پيش در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شده بود، دار فاني را وداع گفت.
آيت‌الله محمدي گيلاني كه از چندي پيش در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شده بود، دار فاني را وداع گفت.
آيت‌الله محمد محمدي گيلاني عضو مجلس خبرگان رهبري كه از 30 ارديبهشت ماه سال جاري به دليل مشكل ريوي در بخش
«آي‌.سي.‌يو» يكـــــي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شده بود، ديروز دار فاني را وداع گفت.
وی از مبارزان انقلاب اسلامی و از یاران نزدیک امام خمینی(ره) بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ریاست دادگاه انقلاب، دیوان عالی کشور، نماینده مردم تهران در سه دوره مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیری و عضویت در فقهای شورای نگهبان را به‌عهده داشته است.
 پيكر آيت‌الله محمدي‌گيلاني امروز پنج‌شنبه ساعت 9:30 از مقابل مدرسه عالي شهيد مطهري به سمت سرچشمه تشييع مي‌شود. برپايه اين خبر پس از برگزاري مراسم تشييع، پيكر آيت‌الله محمدي گيلاني براي تدفين به قم منتقل خواهد شد.
  در سال 1388 به‌پاس سال‌ها تلاش و مجاهدت ایشان در عرصه‌های مختلف قضا، نشان درجه یک عدالت نیز به وی اهدا شد.
گفتني است مجلس بزرگداشت آن مرحوم روز شنبه مورخ 21/ 4/ 93 از ساعت 10:30 الي 12:30 در مسجد ارك تهران برگزار خواهد شد.
    پيام تسليت رئيس‌جمهور ‌
در همين ارتباط، دكتر حسن روحاني در پيامي درگذشت حضرت آيت‌الله محمدي گيلاني را به رهبر معظم انقلاب اسلامي، روحانيت معزز، حوزه‌هاي علميه، شاگردان و علاقه‌مندان و به ويژه به خاندان بزرگ ايشان تسليت گفت.
در بخشي از پيام رئيس‌جمهور آمده است: اين شخصيت والامقام در طول عمر بابركت خود به تربيت صدها نفر از فضلاي حوزه علميه قم اهتمام ورزيد. نقش مؤثر ايشان در رونق علمي حوزه، نهضت اسلامي و پس از پيروزي انقلاب در قوه قضائيه، حمايت بي‌دريغ در جهت تحقق آرمان‌هاي امام راحل (ره) و تحكيم نظام جمهوري اسلامي ايران، مقابله با تهديدات و حضور فعال و مؤثر در مجلس‌خبرگان رهبري و شوراي نگهبان تنها بخشي از خدمات آن عالم بزرگوار مي‌باشد.
وي در پايان پيام خود نوشته است: اينجانب فقدان اين شخصيت وارسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامي، روحانيت معزز، حوزه‌هاي علميه، شاگردان و علاقه‌مندان و به ويژه به خاندان بزرگ ايشان تسليت گفته از خداوند علو درجات آن مرحوم را مسئلت مي‌نمايم.
    آيت‌الله گيلاني از ياران متعهد و نزديك حضرت امام بود
علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز، در پيامي ضايعه درگذشت آيت‌الله گيلاني را تسليت گفت.
رئيس مجلس در بخشي از پيام خود آورده است: آيت‌الله محمدي گيلاني از مبارزان راه انقلاب اسلامي و از ياران متعهد و نزديك حضرت امام بود كه سال‌هاي متمادي به عنوان رئيس دادگاه انقلاب اسلامي، ديوان عالي كشور، نماينده مجلس خبرگان رهبري، عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي نگهبان خدمات فراواني را به كشور و نظام عرضه داشتند.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: اينجانب از سوي خود و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن عرض تسليت اين ضايعه به رهبر معظم انقلاب، خاندان و بيت گرامي ايشان، براي روح بلند آن روحاني گرانقدر علو درجات و براي وابستگان صبر، از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌كنم.
    آيت‌الله گيلاني منشأ خدمات ارزنده در قوه قضائيه
آيت‌الله صادق آملي لاريجاني، رئيس دستگاه قضا نيز در پيام جداگانه‌اي ارتحال آيت‌الله گيلاني را به پيشگاه حضرت بقيه‌الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبري (دام‌ظله) و خانواده مكرم ايشان تسليت گفت.
در اين پيام آمده است: خبر ارتحال عالم مجاهد آيت‌الله محمدي گيلاني از ياران صديق امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (دام‌ظله) موجب تأسف و تأثر گرديد. اين عالم بزرگوار كه خود منشأ خدمات ارزنده در حوزه‌هاي علميه و دستگاه قضايي بود، در تربيت طلاب حوزه‌هاي علميه كه بسياري از آنان در دستگاه قضايي و ساير دستگاه‌هاي نظام منشأ خدمات شايسته بوده و هستند، نقش ويژه‌اي داشت.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيز در پيام جداگانه‌اي با اشاره به خدمات آيت‌الله گيلاني به انقلاب و كشور، ضايعه درگذشت وي را تسليت گفت.
    پيام تسليت هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري
در پي درگذشت آيت‌الله محمد محمدي گيلاني، عضو مجلس خبرگان رهبري، هيئت رئيسه اين مجلس پيام تسليتي صادر كرد.
به گزارش فارس، در بخشي از پيام تسليت هيئت رئيسه خبرگان رهبري آمده است: آن عالم جليل القدر از شخصيت‌هاي برجسته حوزوي و سياسي و از مبارزين راه انقلاب اسلامي و نيز از شاگردان و ارادتمندان به امام راحل(ره ) بوده‌اند كه در طول حيات با بركت خويش در مسئوليت‌هاي مختلف از جمله نمايندگي چهار دوره مجلس خبرگان رهبري از استان تهران، عضو فقهاي شوراي نگهبان و قوه قضائيه و نيز مجمع تشخيص مصلحت نظام، منشأ خدمات ارزشمندي براي نظام جمهوري اسلامي و حوزه‌هاي علميه بودند كه در سال‌هاي اخير در بستر بيماري سختي‌ِها و رنج‌هاي فراواني را متحمل شدند و سرانجام در ماه مبارك رمضان، ماه ضيافت الهي به لقاءالله پيوستند.
درپايان اين پيام آمده است: هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري اين ضايعه را به پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر (عج‌الله تعالي فرجه الشريف)، مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله العالي)، مراجع عظام، علماي اعلام، حوزه‌هاي علميه، اعضاي محترم مجلس خبرگان رهبري، مردم شريف استان تهران و بالاخص بيت شريف و معزز ايشان تسليت مي‌گويد و از درگاه خداوند منان علو درجات آن فقيد سعيد را مسئلت دارد.»
     آيت‌الله گيلاني الگوي برائت از نفاق بود
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين هم در پي درگذشت يار وفادار ولايت و پيشتاز مبارزه با منافقين، آيت‌الله محمدي گيلاني پيام تسليتي صادر كرد.
در اين پيام آمده است: ارتحال ملكوتي دانشمند مجاهد و فقيه ولايتمدار، آيت‌الله محمدي گيلاني را به محضر مبارك مقام معظم ولايت امام خامنه‌اي عزيز، عموم مردم مؤمن و روزه‌دار كشورمان به ويژه بازماندگان بزرگوار آن عالم برجسته تسليت عرض مي‌نماييم.
بي شك فقدان اين عالم متخلق كه همواره يار وفادار ولايت و پيشتاز مبارزه با منافقين بلكه الگوي برائت از نفاق بود، مصداق ثلمه‌اي به اسلام است.  
شوراي نگهبان قانون اساسي، معاون اول رئيس‌جمهور و مجمع نمايندگان استان گيلان‌ نيز در پيام‌هاي جداگانه‌اي اين ضايعه را تسليت گفتند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن