تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804807985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید با بندگی خالصانه شاکر میهمانی بزرگ خداوند باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در سمنان:
باید با بندگی خالصانه شاکر میهمانی بزرگ خداوند باشیم خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید با بندگی خالصانه شاکر میهمانی بزرگ خداوند و لطف بی‌کران حضرت حق باشیم که بار دیگر لیاقت نشستن برخوان نعمت الهی را در رمضان دیگری نصیب ما کرده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان و برخی دیگر از مسؤولان که در محل دفتر ایشان برگزار شد با بی‌شمار خواندن الطاف الهی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید نگاهمان را تغییر دهیم و بدانیم که این خوان نعمت الهی یک سفره مادی نیست، بلکه سفره و فرصتی بی‌نظیر برای فراهم کردن توشه معنوی است.
 وی با بیان اینکه عبادت و بندگی خالصانه در درگاه خداوند از وظایف خطیر انسان‌ها و در عین حال یک امتیاز و حق است تصریح کرد: باید با تسلیم فرامین الهی بودن نعمت بندگی را ارج بنهیم، خود را در برابر ارتکاب گناهان مصون نگه داریم در حقیقت جسم و روحمان را در ماه مبارک رمضان برای تمامی ماه‌ها باقیمانده بیمه کنیم.
 نماینده ولی فقیه در استان سمنان حرمت ماه مبارک رمضان را پرهیز از گناه عنوان‌کرد و افزود: نباید اجازه داده شود بی‌‌حجابی و بدحجابی توسط افرادی راه گم کرده در سطح شهرها و محله‌ها رواج یابد، باید از راه‌های شرعی و قانونی جلوی رواج منکرات در جامعه گرفته شود.
 حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی طعام سفره بزرگ الهی در ماه رمضان را دعا و مناجات و عبادت و به‌ویژه شب‌های پرفضیلت قدر دانست و خاطر‌نشان کرد: باید بکوشیم از آن دسته افرادی نباشیم که وقتی رمضان به پایان می‌رسد چیزی جز حسرت و افسوس برایشان باقی نمی‌ماند بلکه باید فرصت بندگی و تعالی را غنیمت بدانیم.
 امام جمعه سمنان با اشاره به آغاز به‌کار طرح‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در طول ماه مبارک رمضان و اهمیت فعالیت بسیج و سپاه پاسداران در راستای احیاء عمل به فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه، تصریح کرد: سپاه و بسیج مجموعه‌ای خوشنام هستند و همواره خدمتگزاری به مردم، دستگیری از محرومان و پاسداری از ارزش‌های دینی سرلوحه کارها و اولویت‌های نخست سپاه و بسیج بوده است.
 وی با تأکید بر اینکه پاسداران موظف به حفظ این خوشنامی و درخشندگی نه‌تنها در حیطه کار و انجام وظیفه خود بلکه تسری آن به خانواده و ارتباطات فامیلی و اجتماعی خود هستند، خاطرنشان کرد: هنگامی که امام خمینی(ره) به‌عنوان عبد صالح خدا و رهبری با جایگاه والای انسانی و معنوی می‌فرماید: " ای کاش من هم یک پاسدار بودم " اهمیت و جایگاه پاسداران در جامعه ما بیش از پیش مشخص می‌شود./977/پ202/ب



۱۳۹۳/۴/۱۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن