تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیراهن کوهستان بر تن قادر میزبانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تور دوچرخه سواری کینگ های لیک چین؛ پیراهن کوهستان بر تن قادر میزبانی تهران - ایرنا - تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز در پایان مرحله سوم تور ˈکینگ های لیکˈ چین در جایگاه دوم قرار گرفت و قادر میزبانی هم با 9 امتیاز، پیراهن کوهستان را در مرحله چهارم بر تن خواهد کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون دوچرخه سواری، مرحله سوم نهمین دوره تور دوچرخه سواری جاده ˈکینگ های لیکˈ در چین روز سه شنبه به مسافت 234 کیلومتر در مسیر کوهستانی از هوژو تا شی های برگزار شد که میخاییل کونوننکوف (اوکراین) از تیم کولس با زمان 5 ساعت و 27 دقیقه و 26 ثانیه، توماس ووبورزی (فرانسه) از تیم لوپوم مارسی با 5 ثانیه اختلاف و ایلیا داویدنکو (قزاقستان) از تیم آستانه با 27 ثانیه اختلاف به ترتیب اول تا سوم شدند.
در این مرحله از میان رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز، وحید غفاری با 46 ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست در رده 15 قرار گرفت.
در رده بندی کلی انفرادی، الکساندر پولیفودا (اوکراین) از تیم کولس با زمان مجموع 12 ساعت و 14 دقیقه و 5 ثانیه پیشتاز ماند و ایلیا داویدنکو (قزاقستان) از تیم آستانه با یک ثانیه اختلاف دوم است.
در این رده بندی وحید غفاری با یک دقیقه و 12 ثانیه اختلاف نسبت به رکابزن نخست در رده دهم قرار دارد.
در رده بندی کلی، سلطان کوهستان قادر میزبانی با 9 امتیاز در مجموع سه مرحله در صدر قرار گرفت تا پیراهن کوهستان را در مرحله چهارم بر تن کند.
در رده بندی کلی تیمی هم تیم آستانه قزاقستان در مجموع با زمان 36 ساعت و 45 دقیقه و 10 ثانیه پیشتاز شد و پتروشیمی تبریز با 5 دقیقه و 56 ثانیه دقیقه اختلاف نسبت به تیم نخست، در رده چهارم قرار دارد.
مرحله چهارم این تور به مسافت 206 کیلومتر، امروز (چهارشنبه) از شی های تا های ماه برگزار شد.
در 8 دوره قبلی تور دوچرخه سواری ˈکینگ های لیکˈ در چین، رکابزنان ایرانی درخشش خوبی داشتند به طوری که در سه دوره از چهار دوره قبلی حسین عسکری (سال 2010)، حسین علیزاده (2012) و میرصمد پورسیدی (2013) عنوان قهرمانی را کسب کردند.
ورزشی (1). ** 1067 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن