تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوکراین از میزبانی المپیک 2022انصراف داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اوکراین از میزبانی المپیک 2022انصراف داد تهران-ایرنا-کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که اوکراین از میزبانی المپیک 2022 انصراف داده و برای میزبانی المپیک 2026 درخواست جدیدی ارایه کرده است .


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کمیته ملی المپیک ، ˈتوماس باخˈ رییس کمیته بین المللی المپیک (IOC)، ˈآرسنی یاسنیوکˈ نخست وزیر اوکراین و ˈسرجی بوبکاˈ رییس کمیته ملی المپیک این کشور با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند و در این دیدار توافق شد که شهر الویو اوکراین از ادامه مراحل درخواست میزبانی بازی های 2022 انصراف دهد و درخواست جدیدی برای سال 2026 ارایه کند.
این تصمیم با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی کشور اوکراین گرفته شد.
توماس باخ در این مورد توضیح داد: ارزیابی اولیه کارگروه ها نشان داد که شهر الویو پتانسیل بالایی برای میزبانی بازی ها در آینده دارد. در مذاکره با طرفین اوکراینی به این نتیجه رسیدیم که میزبانی اوکراین با توجه به شرایط فعلی برای سال 2022 میسر نیست اما می توان برای چهار سال بعد برنامه ریزی کرد.
نخست وزیر اوکراین نیز موافقت کرد که درخواست میزبانی برای بازی های سال 2026 پتانسیل بسیار خوبی برای ریکاوری اقتصادی این کشور خواهد داشت و از نظر اجتماعی نیز منافع زیادی برای مردم اوکراین دارد.
ورزشی**9250**1581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن