تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پاوه:فتنه ایجاد شده در عراق به نفع اسلام و مسلمانان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه پاوه:فتنه ایجاد شده در عراق به نفع اسلام و مسلمانان نیست کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه پاوه گفت: فتنه ای که دشمنان اسلام با همکاری مسلمانان جاهل در عراق ایجاد کرده اند به نفع اسلام و مسلمین نیست وامید است هر چه زودتر به نفع مسلمانان پایان یابد.


ماموستا ملا قادرقادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرآن کریم حرکات نامناسب واعمال ناپسند را در بین مسلمین فتنه قلمداد کرده و پیامبر(ص) هم در حدیثی که ما اهل سنت آن را صحیح می دانیم اعلام کرده در آینده فتنه هایی در بین مسلمین روی خواهد داد و قبل از هرکس دامن عربها را خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: باور ما این است این حرکت که شروع شده و اسمش را داعش، دولت اسلامی شام و دولت خلافت گذاشته یک فتنه است که در بین مسلمین ایجاد شده است.
ماموستا قادری افزود: فاصله اعتقادی ما در اصول اعتقادی با این گروه خیلی زیاد است، آنچه از قول آنها می شنویم و آنچه را از اعمال آنها می بینیم ربطی به اهل سنت ندارد چون ما در انتخاب رهبر، خلیفه و انتخاب دولت قواعد خاص خود را داریم.
امام جمعه پاوه تصریح کرد: این قضایایی که امروز در عراق و سوریه می بینیم ربطی به اعتقادات اهل سنت ندارد و وسیله ای است برای تضعیف و نابودی اهل سنت و بدنام کردن اسلام و ایجاد جنگ در بین شیعه و سنی.
ماموستا قادری افزود: ما مسلمانان در این برهه حساس دو وظیفه مهم داریم اول اینکه واقعیتها را به مردم بگوییم تا مردم اشتباه نکنند و دوم اینکه نسل جوان توجیه کنیم تا فریب شعارها و تبلیغات را نخورند.
وی اظهار کرد: از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم به خاطر برکت ماه مبارک رمضان این فتنه ای که دشمنان اسلام با همکاری مسلمانان جاهل ایجاد کرده اند به شیوه ای که به نفع اسلام و مسلمین است زودتر تمام شود.
وی تصریح کرد: صهیونیستها، امریکا وغربیها خیلی از این جریان فتنه استقبال می کنند اگر چه در ظاهر محکوم می کنند ولی در واقع با پول آنها، حمایت آنها و با اسلحه آنها در عراق می جنگند وهدف آنها کشاندن این جنگ به ممالک عربی است تا بتوانند نفت و گاز آنها را با کمترین قیمت ببرند واسلحه های خودشان را با قیمت گزاف به آنها بفروشند.
ماموستا قادری افزود: ما متأسف هستیم برای جامعه عربی، در جامعه عربی یک بیداری اسلامی ظهور کرد اما نتوانستند آن را حفظ و نگهداری کنند تا سرانجام آن بیداری تبدیل شد به این فتنه (داعش) و مشکلاتی که امروز شاهدش هستیم.
امام جمعه پاوه گفت: انشا الله ما بتوانیم مرزها و مناطق خودمان و مساجد مان را از این فتنه حفظ کنیم، جوانان خود را توجیه کنیم تا در این راستا به وظایف خود عمل کنند.
7448/567/681

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن