تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821120569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی از واحدهای صنعتی در زنجان تعطیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سیاری:
برخی از واحدهای صنعتی در زنجان تعطیل شده است
زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان به واکاوی مشکلات موجود در بخش صنعت استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت سال گذشته درصد بالایی از واحدهای فعال در شهرک‎های صنعتی استان زنجان دچار تعطیلی و رکود شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید سیاری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این میان 209 فقره واحد صنعتی در استان فعال است و 73 واحد صنعتی غیر فعال و 6 واحد صنعتی هم متروکه هستند.

وی با اشاره به اینکه معادن متعدد و غنی در استان زنجان وجود دارند اظهار داشت: معادن سرب و روی از جمله مهمترین معادن استان زنجان است

این مسئول، استان زنجان را جزو استانهای برخوردار در زمینه وجود معادن عظیم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: باید بر توسعه اکتشافات معدنی و بهره برداری از معادن برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد.

سیاری تاکید کرد: در استان زنجان 11 هزار و 76 فقره واحد پروانه بهره برداری در استان وجود دارد.

وی افزود: این واحدها برای 36 هزار و 847 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: استان زنجان 288 فقره معدن دارد و برای توسعه این معادن برنامه ریزی های لازم در دستور کار است.

سیاری  تصریح کرد: در یک تحقیق میدانی ۷۳ درصد تعطیلی و رکود واحدهای صنعتی در شهرک‎های صنعتی سراسر کشور مربوط به اواخر دوره سال‎های ۸۴ تا ۹۲ بوده که دلایل آن به ویژه در استان زنجان احصاء شده است.

وی یاد آورشد: تسهیل فضای کسب و کار توسط مسوولان و تاکید بر تولید با کیفیت توسط فعالیت عرصه صنعت می‎تواند در رشد و پایداری اشتغال در این زمینه بسیار موثر باشد.




۱۳۹۳/۴/۱۸ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن