تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجمان به پاسگاه مرزی عربستان و یمن شهروند سعودی بوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهاجمان به پاسگاه مرزی عربستان و یمن شهروند سعودی بوده اند تهران – ایرنا - وزارت کشور عربستان روز سه شنبه اعلام کرد که 6 تروریست القاعده که در حمله هفته گذشته به پاسگاه مرزی سعودی با یمن 5 افسر امنیتی 2 کشور را کشتند، همگی از شهروندان سعودی بوده اند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض، در درگیری افراد مسلح با نیروهای امنیتی 5 تن از تروریست های مسلح کشته شدند که 2 تن از آنها بر اثر انفجار انتحاری بود و نفر ششم نیز زخمی و دستگیر شد .
بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان، همه این متهمان، شهروندان تحت تعقیب عربستان بودند که از طریق آزمایش ˈدی ان ایˈ شناسایی و 4 تن از آنها پیشتر دوره زندان را گذرانده اند.
این بیانیه می افزاید: این افراد مسلح روز جمعه به پاسگاه مرزی وادیه در جنوب عربستان حمله کردند که القاعده در شبه جزیره عربستان مسئولیت این عملیات را به عهده گرفت.
این گذرگاه در کنار استان ˈحضرموتˈ در جنوب شرقی یمن قرار دارد که تپه ماهورهای آن نهانگاه های مناسبی برای تروریست های این سازمان فراهم می سازد.
واشنگتن، سازمان القاعده در شبه جزیره عربستان را که در سال 2009 از ادغام شاخه های القاعده در سعودی و یمن تاسیس شد، خطرناکترین سازمان وابسته به این شبکه تروریستی می شناسد.
عربستان به منظور جلوگیری از گذر غیرمجاز و قاچاق اسلحه، سرگرم ساخت یک دیوار حایل به ارتفاع 3 متر در امتداد مرزهای جنوبی خود است.
مقام های سعودی در پی حملات مرگبار القاعده در سال های 2003 تا 2006، عملیات گسترده ای را برای سرکوب القاعده در این کشور آغاز کرد.
خاورم**1486**1010

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن