تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801316260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولی:جمهوری اسلامی بر مبنای محاسبات عقلانی حرکت می‌کند/ دولتمردان به توصیه‌های رهبری توجه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
محصولی:جمهوری اسلامی بر مبنای محاسبات عقلانی حرکت می‌کند/ دولتمردان به توصیه‌های رهبری توجه کنند

محصولی:جمهوری اسلامی بر مبنای محاسبات عقلانی حرکت می‌کند/ دولتمردان به توصیه‌های رهبری توجه کنند
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اخلال در دستگاه محاسباتی کشور، گفت: رهبری فرمودند جمهوری اسلامی بر مبنای محاسبات عقلانی حرکت می‌کند لذا دولتمردان باید به این موارد توجه کنند.
به گزارش نامه نیوز، صادق محصولی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس، درباره سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اظهار داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب مباحثی را در مورد لزوم توبه و عنابه مطرح کردند و تاکید داشتند تاکید داشتند این امر برای مسئولان از مردم مهم‌تر است چراکه آنها مسئولیت بیشتری دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که دشمن به دنبال ایجاد اخلال در دستگاه محاسباتی ماست که البته جمهوری اسلامی بر مبنای محاسبات عقلانی حرکت می‌کند و در این زمینه اعتماد به خدا و سنن الهی و در عین حال شناخت دشمن و بی‌اعتمادی به او حائز اهمیت است.

وی افزود: معظم‌له تاکید داشتند چون دشمن می‌داند که نمی‌تواند از راه‌های دیگر ما را وادار به کاری کند می‌خواهد مواردی را مطرح کند که دچار اشتباه محاسباتی شویم و در این زمینه نیز از تهدید و تطمیع برای ایجاد اخلال در دستگاه محاسباتی ما استفاده می‌کند.

محصولی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه مبنی بر اینکه از خطاهای محاسباتی در نظر نگرفتن معنویات و سنن الهی است یادآور شد: رهبری همچنین تاکید داشتند که در برنامه‌ریزی‌ها باید فرض بر این باشد که دشمن از تحریم چیزی کم نمی‌کند.

وزیر کشور دولت نهم ادامه داد: درباره مسائل هسته‌ای مقام معظم رهبری فرمودند که بحث پرونده هسته‌ای ایران بهانه است که اگر این موضوع حل شود طبیعتا آنها مسائلی همچون حقوق بشر و حقوق زنان را مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های رهبری انتظار است که دولتمردان به این موارد توجه کنند چراکه معظم‌له نیز بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها توصیه کردند و تاکید داشتند قدر این فرصت‌ها برای کار و تلاش را باید دانست و حرکتمان باید براساس اصول انقلاب تنظیم شود.

محصولی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتدال گفت: ایشان درباره اعتدال و حمایت از همه دولت‌ها اشاره جالبی داشتند.

این فعال اصولگرا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای جدی گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی دولت نیز خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام مطرح کردند اعتدال بود و فرمودند اعتدال همان اسلام است و با توجه به لزوم «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» فرمودند که اعتدال به این معناست، نه اینکه جلوی کارهای جریان‌های مومن گرفته شود.

محصولی خاطرنشان کرد: معظم‌له همچنین تاکید داشتند نباید با شعار اعتدال جریان‌های مومن را کنار بزنیم چرا که در روز خطر آنها هستند که به شکل واقعی از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند.

صادق محصولی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اظهار داشت: با توجه به ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب مباحثی را در مورد لزوم توبه و عنابه مطرح کردند و تاکید داشتند تاکید داشتند این امر برای مسئولان از مردم مهم‌تر است چراکه آنها مسئولیت بیشتری دارند. عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که دشمن به دنبال ایجاد اخلال در دستگاه محاسباتی ماست که البته جمهوری اسلامی بر مبنای محاسبات عقلانی حرکت می‌کند و در این زمینه اعتماد به خدا و سنن الهی و در عین حال شناخت دشمن و بی‌اعتمادی به او حائز اهمیت است. وی افزود: معظم‌له تاکید داشتند چون دشمن می‌داند که نمی‌تواند از راه‌های دیگر ما را وادار به کاری کند می‌خواهد مواردی را مطرح کند که دچار اشتباه محاسباتی شویم و در این زمینه نیز از تهدید و تطمیع برای ایجاد اخلال در دستگاه محاسباتی ما استفاده می‌کند. محصولی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه مبنی بر اینکه از خطاهای محاسباتی در نظر نگرفتن معنویات و سنن الهی است یادآور شد: رهبری همچنین تاکید داشتند که در برنامه‌ریزی‌ها باید فرض بر این باشد که دشمن از تحریم چیزی کم نمی‌کند. وزیر کشور دولت نهم ادامه داد: درباره مسائل هسته‌ای مقام معظم رهبری فرمودند که بحث پرونده هسته‌ای ایران بهانه است که اگر این موضوع حل شود طبیعتا آنها مسائلی همچون حقوق بشر و حقوق زنان را مطرح می‌کنند. وی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های رهبری انتظار است که دولتمردان به این موارد توجه کنند چراکه معظم‌له نیز بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها توصیه کردند و تاکید داشتند قدر این فرصت‌ها برای کار و تلاش را باید دانست و حرکتمان باید براساس اصول انقلاب تنظیم شود. محصولی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتدال گفت: ایشان درباره اعتدال و حمایت از همه دولت‌ها اشاره جالبی داشتند. این فعال اصولگرا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای جدی گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی دولت نیز خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام مطرح کردند اعتدال بود و فرمودند اعتدال همان اسلام است و با توجه به لزوم «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» فرمودند که اعتدال به این معناست، نه اینکه جلوی کارهای جریان‌های مومن گرفته شود. محصولی خاطرنشان کرد: معظم‌له همچنین تاکید داشتند نباید با شعار اعتدال جریان‌های مومن را کنار بزنیم چرا که در روز خطر آنها هستند که به شکل واقعی از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930417000851#sthash.758jOFad.dpuf




1393/4/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن