تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804904633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرژانتین و هلند پیش به سوی التیام زخم های گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آرژانتین و هلند پیش به سوی التیام زخم های گذشته
کد خبر: ۴۱۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ - 08 July 2014


دو تیم آرژانتین و هلند در حالی در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 به مصاف هم می روند که هر دو انگیزه های فراوانی برای پیروزی در این مسابقه و التیام زخم های گذشته خود دارند.


به گزارش فیفا، دیدار دو تیم بامداد پنجشنبه در سائوپائولو برگزار می شود.


آرژانتین که آخرین بار در جام جهانی 1990 توانست به فینال برسد، مصمم است با کسب یک برد شیرین در این بازی به بهترین شکل ممکن به آلفردو دی استفانوی فقید ادای احترام کند و از طرفی در صورت صعود برزیل به فینال، برابر رقیب دیرینه خود قرار بگیرد. 


از سوی دیگر هلند مشتاقانه می خواهد با تکرار درخشش خود در مرحله گروهی ثابت کند که بعد از ناکامی در فینال های 1974، 1978 و 2010 سرانجام برای کسب جایزه بزرگترین رویداد فوتبال جهان کاملا آماده است. 


درک کویت بازیکن تیم هلند در این باره گفت: این بازی تماشایی است اما ما شکست در جام جهانی را قبلا احساس کرده ایم و به همین دلیل عاشق بردیم. آرژانتین یک تیم در سطح کلاس جهانی است و با شایستگی توانست به نیمه نهایی برسد. ولی ما هم می خواهیم خود را در مقابل بهترین ها نه تنها محک بزنیم بلکه به پیروزی برسیم و به همین دلیل اینجا هستیم. 


دومین شکست هلند در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین و در بوینوس آیرس بود. اما این تنها شکست هلند در هشت دیدار قبلی خود با آرژانتین بود و در یک چهارم نهایی جام جهانی 1998 توانست به لطف دقیقه پایانی دنیس برگکمپ این تیم را در مارسی شکست دهد. 


دی استفانو هرگز نتوانست در جام جهانی به قهرمانی برسد، چه با تیم کشور زادگاهش یعنی آرژانتین و چه با تیم کشور دوم خود یعنی اسپانیا. لیونل مسی ستاره تیم بارسلونای اسپانیا دیگر آرژانتینی است که تا کنون هرگز موفق به قهرمانی در جام جهانی نشده است. 


وی در دو دوره گذشته این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد به همین دلیل این بار عزم خود را جزم کرده تا نامش را برای همیشه در این رقابت ها ثبت کند.


آرین روبن هم ستاره هلندی ها و سلاح خطرناک این تیم خواهد بود اما بازی فردا شب با وجود حضور تمامی این ستاره ها جنگ تاکتیک ها است. 


سرمربی تیم هلند پس از پیروزی 5 بر یک این تیم مقابل اسپانیا در مرحله گروهی و بعد شکست کاستاریکا در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی، کانون توجه ها قرار گرفت. 


لوییس فان خال در بازی با مکزیک یک تغییر تاکتیکی انجام داد و بعد در مقابل کاستاریکا با تعویض دروازه بان نخست تیم خود و استفاده از تیم کرول ذخیره در ضربات پنالتی همه را مبهوت هوش فنی خود کرد. 


سرمربی آینده منچستریونایتد در سه بازی از پنج مسابقه گذشته هلند از سه مدافع استفاده کرد و این یعنی می توان ترکیب اصلی این تیم برای بازی با آرژانتین را تا حد زیادی پیش بینی کرد. 


یکی از بازیکنانی که بعید به نظر می رسد بازی کند رون ولار مدافع هلند است که از مصدومیت زانو رنج می برد. احتمالا یوئل ولتمن در مرکز خط دفاعی جای خواهد گرفت و برونو مارتینز ایندی به همراه استفن دن ریج در کنار او قرار می گیرند مگر اینکه فان خال بخواهد از چهار مدافع استفاده کند. 


آلخاندرو سابیا سرمربی آرژانتین نیز که تیمش در یک چهارم نهایی بلژیک را یک بر صفر شکست داد، آنخل دی ماریا هافبک مؤثر خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما مارکوس روخو بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت می تواند دوباره در چپ دفاع این تیم بازی کند. 


گل گونزالو هیگوآین مقابل بلژیک نشان داد که آرژانتین خیلی هم به مسی وابسته نیست با وجود این خاویر ماسکرانو در مورد تنش بالای بازی نیمه نهایی به هم تیمی هایش هشدار داده است.


وی گفت: می دانیم برابر تیمی بازی خواهیم کرد که در ضد حملات عالی کار می کند و در حملات خود بسیار سریع است. نباید توپ را از دست بدهیم. تمرکز حرف اول را می زند و در تصمیم گیری ها باید صبور باشیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن