تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812966478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران ارشد تجارت الکترونیک جهان در راه سفر به بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیران ارشد تجارت الکترونیک جهان در راه سفر به بندرعباس بندرعباس - ایرنا- دبیر شورای ایرانیان خارج ازکشوردر استانداری هرمزگان گفت:مدیر ارشد سابق گوگل و مشاور شرکت مایکروسافت به همراه تعدادی ازکارشناسان ومدیران ارشد تجارت و اقتصاد الکترونیک اقتصاد و گردشگری دنیا به بندرعباس سفر می کنند.


به گزارش ایرنا،رضا مدرس سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود:این سفر با هدف شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد وگردشگری شهری انجام می شود.
وی ادامه داد:سخنرانان این همایش ˈکسپر زیمنسکیˈ مدیر ارشد گوگل بین سال های 2006 تا 2013 ، ˈخوزه ال تروچادوˈ مدیرکل مارکتینگ وب سایت expedia بزرگترین سایت گردشگری دنیا، ˈالن اوروˈ رئیس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی IAB اروپا و مشاور دولت های اروپایی در اقتصاد، ˈبس ون دن بلدˈ مشاور و استراتژیست آنلاین مارکتینگ و سنو هواپیمایی KLM ، ˈکریستین هاجسونˈ مشاور وب مارکتینگ برندهای بزرگ دنیا همچون مایکروسافت هستند.
وی گفت: این همایش در هفته پایانی مرداد امسال به دعوت مجموعه آذرک هولدینگ و با همکاری استانداری هرمزگان در به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.
مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استانداری هرمزگان درباره اهداف برگزاری این همایش بین المللی ابراز داشت: بررسی توانمندی های موجود دراستان هرمزگان در زمینه کسب و کار اینترنتی، برند سازی و توسعه اقتصاد شهری و گردشگری و شناساندن آن در خارج کشور به منظور جذب سرمایه و همچنین استفاده از نقش اطلاعات بروز اینترنتی و قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
مدرس ادامه داد: مخاطبین اصلی این همایش بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران دولتی و خصوصی و سازمان های ذیربط هستند.
وی بیان کرد: در این همایش بین المللی، تازه ترین راهکارها ودستاورد های مربوط به حوزه برند سازی، افزایش فروش، توسعه کسب و کار و بازاریابی بررسی می شود.
مشاور استاندار و دبیر شورای ایرانیان خارج از کشور استانداری هرمزگان در پایان یادآور شد: شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس سایت www.egconference.ir مراجعه کرده و یا با شماره 07616665116 تماس بگیرند.ک/3
7192/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن