تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار خشونت در روز استقلال امریکا ،دست کم 9 کشته در شیکاگو برجا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انفجار خشونت در روز استقلال امریکا ،دست کم 9 کشته در شیکاگو برجا گذاشت تهران ، ایرنا - خشونت و درگیری در روز استقلال امریکا در آخر هفته دست کم 9 کشته در شیکاگو بر جای گذاشت و این خشونتها در حدی بود که شهردار شیکاگو آن را غیر قابل قبول خواند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از شیکاگو ، یک سخنگوی پلیس شیکاگو گفت از شامگاه پنجشنبه تا نیمه شب یکشنبه 50 مورد تیراندازی در سومین شهر پرجمعیت امریکا گزارش شده است .
روزنامه ˈ شیکاگو تریبیون ˈ حتی آمار بالاتری از تلفات ارائه داد و نوشت : 82 نفر در روز تعطیل استقلال هدف تیراندازی قرار گرفتند که از این میان 14 مورد مرگبار بود.
این روزنامه همچنین از تیراندازی پلیس به سمت پنج نفر از جمله دو نوجوان خبر داد که گفته می شود به دلیل عدم اطاعت از فرمان زمین انداختن سلاحهایشان کشته شده اند.
ˈ رام امانوئل ˈ رئیس سابق کارکنان کاخ سفید ، شمار این تیراندازیها و قتل ها را در روز تعطیل استقلال در آخر هفته به طور بدیهی غیر قابل قبول خوانده است .
وی خواستار تلاش بیشتر جامعه برای انتخاب جایگزین هایی برای قشر جوان در خیابان، فراتر از تلاش برای یافتن راههایی جهت استقرار افسران پلیس بیشتر شد.
شیکاگو سال گذشته 415 مورد قتل به خود دید که این آمار بیش از هر شهر مهم دیگر امریکا بود.
مترجمام 1403 **1917

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن