تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام بيش از 2000 روحاني از قم به بقاع متبرکه سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۵۱ب.ظ)
اعزام بيش از 2000 روحاني از قم به بقاع متبرکه سراسر کشور مديرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه از اعزام بيش از 2 هزار روحاني از قم به بقاع متبرکه سراسر کشور در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام احمد شعباني بيان کرد: مبلغين سازمان اوقاف و امور خيريه قم براي 2 طرح ضيافت الهي که از ابتدا تا انتهاي ماه مبارک رمضان را شامل مي‌شود و طرح نشاط معنوي که از هشتم تير آغاز شده و تا 25 مرداد ادامه دارد به مناطق مختلف کشور اعزام شده‌اند.
وي گفت: مبلغان ديني در مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور به انجام اقدامات فرهنگي، اقامه نماز جماعت، سخنراني، تفسير قرآن، برگزاري حلقه‌هاي معرفت و ترتيل خواني مي‌پردازند.
مديرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه بيان کرد: بيش از 2 هزار روحاني از قم و بيش از 2 هزار روحاني نيز از مبلغان بومي و حوزه‌هاي علميه شهرستان‌ها در اين طرح‌ها اعزام شده‌اند.
وي گفت: در طرح نشاط معنوي روحانيون اعزامي به برگزاري کلاس‌ها در سه سطح ابتدايي، نوجوانان و بزرگسالان مي‌پردازند.
حجت الاسلام شعباني ادامه داد: مسابقات روزانه نيز در اين طرح برگزار مي‌شود که در اين مسابقه به شرکت کنندگاني که امتياز بالايي را کسب کنند هدايايي تقديم مي‌شود.
وي بيان کرد: ‌براي مبلغاني که به طرح ضيافت الهي اعزام مي‌شوند دو کتاب تفسير سوره حجرات و تجلي وحي در سبک زندگي اسلامي در نظر گرفته شده است.
مديرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه عنوان کرد: طرح نشاط معنوي و ضيافت الهي در بيش از 2 هزار بقعه در سراسر کشور اجرا مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن