تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش آمریکا را هم تهدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: داعش آمریکا را هم تهدید کرد
گروه تروریستی داعش تهدید کرده است در صورت حمله آمریکا به عراق، در سفارت‌خانه‌‌های این کشور در تمام نقاط جهان بمب‌گذاری خواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران: گروه تروریستی داعش تهدید کرده است در صورت حمله آمریکا به عراق، در سفارت‌خانه‌‌های این کشور در تمام نقاط جهان بمب‌گذاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری اکسپرس، طبق پیامی که از سوی گروه تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در صورت حمله آمریکا به عراق، این گروه در سفارت‌خانه‌‌های این کشور در تمام نقاط جهان بمب‌گذاری خواهد کرد.

در بخشی از این پیام توییتری آمده است، "در صورت حمله آمریکا به عراق، به همه سفارت‌خانه‌های این کشور در تمام نقاط جهان با خودروهای بمب‌گذاری شده، حمله خواهیم کرد." علاوه بر این، داعش تهدید کرده است که  شرکت‌های عربی که از متخصصان و کارکنان آمریکایی استفاده می‌کنند را نیز هدف این حملات قرار خواهد داد.

در این کاربری از حامیان خواسته شده است شعارهای ضدآمریکایی خود را به زبان انگلیسی منتشر کنند. هم‌اکنون بیش از 300 دیپلمات آمریکایی در سفارت‌خانه‌های این کشور در نقاط مختلف جهان فعالیت می‌کنند.

تاکنون این تروریست‌ها در چندین پیام اینترنتی به آمریکا راجع به حمله به عراق هشدار داده‌اند؛ در یکی از این پیام‌ها آمده است، "اگر آمریکا، عراق را هدف بمب قرار دهد، همه شهروندان آمریکا نیز برای ما یک هدف مشروع خواهند بود ."




تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن