تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري تور آشناسازي با کرمانشاه براي تورگردانان آلماني، اتريشي،بلژيکي، ايتاليايي و برزيلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
برگزاري تور آشناسازي با کرمانشاه براي تورگردانان آلماني، اتريشي،بلژيکي، ايتاليايي و برزيلي شرکت هلدينگ گردشگري مارکوپلو اقدام به برگزاري تور آشناسازي کرمانشاه براي تورگردانان برجسته شرکت هاي بزرگ تورگرداني اروپايي و آمريکايي متشکل از مديران آژانس هاي گردشگري کشورهاي آلمان، لهستان، بلژيک، ايتاليا و برزيل کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛اين تورگردانان طي يک روز در استان ضمن بازديد از مجموعه تاريخي فرهنگي تاق بستان، مجموعه ثبت جهاني شده بيستون، تکيه معاون الملک و بازار سنتي کرمانشاه، از ديگر تاسيسات گردشگري نيز بازديد به عمل آوردند.
محمد رضا ستايش فر معاون گردشگري در اين خصوص گفت: اين دومين هيات خارجي مرتبط با امر گردشگري است که از ابتداي سال جاري تاکنون از استان کرمانشاه بازديد مي کنند.
وي تاکيد کرد: تا پيش از اين تورهاي خارجي بيشتر در استانهاي تهران، اصفهان و شيراز تردد داشتند، اما با تلاشهاي صورت گرفته کرمانشاه نيز به عنوان مقصد جديد تورهاي خارجي تعيين شده است.
وي يادآور شد: گردشگران به دنبال مسيرهاي جديد گردشگري در ايران هستند که استان کرمانشاه با توجه به جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسياري که دارد و همچنين زيرساخت هاي مناسبي همچون فرودگاه بين المللي، راه مناسب، مراکز اقامتي و ... مي تواند به عنوان مقصد جديد گردشگران خارجي در ايران شناخته شود.
وي تصريح کرد: يقيناً تحول چشمگيري در عرصه گردشگري استان کرمانشاه در راه است.همچنين در گردهمايي که به مناسبت حضور اين تورگردانان ترتيب داده شده بود تعدادي از مقامات ارشد سياسي اداري استان و شهر کرمانشاه از جمله استاندار، معاون برنامه ريزي استاندار و شهردار کرمانشاه نيز حضور داشتند.
در اين مراسم استاندار کرمانشاه پس از خير مقدم به هيات تور گردانان اظهار اميدواري کرد که چنين بازديدهايي منتج به توسعه گردشگري و زمينه ساز تعامل فرهنگي بيشتر با ديگر کشور ها گردد.
وي با شرح مختصر ي از توانمنديهاي استان کرمانشاه از جمله وجود بيش از 2000 اثر ثبت شده ملي وسايت جهاني بيستون، هشتمين اثر ثبت شده ايران در فهرست جهاني يونسکو، طبيعت کم نظير استان، غذاهاي محلي و زندگي عشاير، اظهار نمود: همگي اين موارد از ساليان دور مورد توجه جهانگردان بوده اند .
رضايي ، استاندار کرمانشاه اظهار داشت : با توجه به اهميت فراواني که دولت آقاي روحاني در برنامه هاي نوين خود براي حمايت از صنعت گردشگري قائل است، مسئولان ارشد استان و شهر کرمانشاه نيز خود را موظف به فراهم نمودن امکانات رفاهي، برگزاري رخدادهاي مورد علاقه گردشگران، حفظ ميراث فرهنگي و محيط زيست استان و تسهيل و توسعه صدور رواديد در مقصد مي دانند.
وي افزود: با انعقاد تفاهم نامه هاي دو جانبه و چند جانبه، سعي در ايجاد فرصتهاي فرهنگي، اقتصادي و زيست محيط داريم و قصد داريم فرصتهاي از دست رفته گذشته را جبران نماييم تا دو جامعه گردشگرپذير و گردشگرفرست بتوانند تبادل و تعامل سازنده اي در جهت توسعه همه جانبه گردشگري و با اولويت زير ساختها و امکانات جامعه بومي و گردشگران مهيا نمايند.
همچنين استاندار افزود: در سالهاي نه چندان دور شاهد حضور گردشگران فراواني در ايران بوديم و ايران سرزميني ناشناخته براي گردشگران نيست. و اميدواريم اين رونق گردشگري به کشورمان باز گردد و پيام صلح، دوستي و انسانيت را که يکي از ارزشهاي ديني و فرهنگي ماست بتوانيم به خوبي منتقل کنيم.
در پايان تورگردانان مدعو پيشنهادات خود را در زمينه بهبود خدمات گردشگري ارائه نمودند. از جمله مشکلاتي که توسط تورگردانان مطرح شد مشکلات مربوط به صدور ويزا براي گردشگران ورودي به کشورمان و مشکل سرويسهاي بهداشتي در بعضي اماکن تاريخي مورد بازديد بود که در هردو مورد قول رفع مشکلات به صورت ويژه داده شد.
از جمله در خصوص صدور ويزا گفته شد: از اواخر سال گذشته پيگير رفع اين مشکل بوده ايم و به زودي رواديد 15 روزه براي گردشگران هنگام ورود به فرودگاه کرمانشاه صادر خواهد شد.
همچنين تعدادي از تورگردانان اشاراتي به برنامه هاي آتي خود براي ورود گروه هاي گردشگري از کشورهاي مربوطه خود به ايران و ازجمله به شهر کرمانشاه نمودند و اظهار اميد واري کردند شهر کرمانشاه با توجه به جاذبه هاي گردشگري تواناييهاي زير ساخت گردشگري آن سهم قابل توجهي از اين گردشگران را به خود جذب نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن