تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820221920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت فقط پول و اعتبارنيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۳۲ب.ظ)
معاون استاندار: مديريت فقط پول و اعتبارنيست معاون امورعمراني استانداري گفت: مديريت فقط پول و اعتبارنيست، بلكه تدبيرهم است.
به گزارش خبرگزاري موج، منوچهر حبيبي در جلسه بررسي مسائل و مشكلات بخش مركزي تاكستان بيان داشت: فرفي بين مناطق جود ندارد بلكه مهم نقش مديران محلي و بخشي براي پيگيري حل مسايل مناطق مي باشد . هرچه پيگيري ها بيشتر و اولويت بندي شده تر باشد ، سريعتر منتج به نتايج مطلوب خواهد شد .
وي حضور و بازديد مسوولان از مناطق مختلف استان را جلوه اي از مديريت جهادي برشمرده و با اشاره به تاكيد استانداربه مسوولين براي بررسي ميداني مسايل و مشكلات مناطق استان ؛ هدف از انجام بازديدها را ارايه گزارش و اطلاع رساني ازعملكرد و خدمات رساني دولت به مردم ، حضورمديران در منطقه براي اخذتصميمات ميداني و آشنايي مسوولين با مشكلات واقعي جهت تصميمگيريهاي مناسبتر دانست.
معاون امورعمراني استانداري با اشاره به كمبود منابع مالي دولت و ضرورت اولويت بندي موضوعات جهت اجراي طرح هاي عمراني بيان داشت: نگاه مسوولين استان به همه مناطق ، نگاهي يكسان و عدالت محوري است.
حبيبي هدف از بازديدها را جمع آوري اطلاعات مناسب براي مسوولين جهت واقعي ترشدن تصميمات در كميته هاي برنامه ريزي و توسعه شهرستان جهت تخصيص اعتبارات ساليانه براي اجراي پروژه ها، اولويت بندي واقعي مشكلات با توجه به كمبود و محدوديت منابع مالي دولت ، شناسايي توانمنديهاي مناطق به عنوان مبناي اقتصادمقاومتي جهت اجراي پروژه هاي عمراني ،تصميم گيري هاي منطقه اي موجب كمك و تسريع در پيشرفت و آباداني ذكر كرد.
وي با اشاره براينكه تصميمات متخذه جلسه براساس شرح وظايف ، توانايي و اعتبارات دستگاههاي اجرايي استان مي باشد ، تاكيد كرد : مديريت همه اش پول و اعتبارنيست بلكه تدبيراست و بالاترين شان مدير،خدمتگزاري به مردم مي باشد كه حاصلش رضايت خالق، خلق و خود مدير خواهد بود.
گفتني است در ادامه با حضور مديران دستگاههاي اجرايي ذيربط،كميته هاي چهارگانه شهري،روستايي، فني و مديريت بحران تشكيل شد و بمنظور بررسي ميداني مسايل كاري به بازديد از پروژه هاي ذيربط و برگزاري جلسات كاري موردنياز اقدام نموده و سپس راس ساعت مقرر با حضور اعضاي كميته هاي كاري ، جلسه هماهنگي و جمعبندي در محل بخشداري مركزي تاكستان برگزار شد .
در ادامه مسوولين كميته هاي چهارگانه گزارشي از بازديد پروژه هاي كاري ذيربط و برگزاري جلسات كاري مورد نياز جهت بررسي مسايل كاري اعلامي توسط مسوولين محلي شامل فرماندار. بخشدار. شوراهاي اسلامي و شهرداران بهمراه راهكارها و پيشنهادات عملياتي و اولويتهاي اجرايي ارايه نمودند.
در اين جلسه همچنين متناسب با موارد كاري، مديران دستگاههاي اجرايي ذيربط ( بخش ، شهرستان و استان) درخصوص مسايل كاري مرتبط با خود توضيحاتي مبسوط جهت تكميل مطالب ، حل مشكلات ، اتخاذ هماهنگي هاي لازم و تصميمگيري نهايي ارايه نمودند كه با عنايت به مطالب مطروحه ، رياست جلسه نسبت به جمعبندي موارد كاري اقدام نمود.
لازم به ذكراست در اين بازيد ، معاون امورعمراني با حضور در روستاي خورهشت ، در منزل پدر شهيدان سرفراز اللهياري، ديداري صميمانه با جمعي از خانواده معززشهيدان روستاي مذكوربه عمل آورده و از نزديك مسايل و مشكلات اين روستا در زمينه هاي آب آشاميدني و كشاورزي ، مسجد در حال ساخت ، مدرسه نيمه كاره و ... را باحضورمديران مربوطه بررسي و چاره انديشي كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن