تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: سکوت در برابر داعش کمتر از حمایت نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
امام جمعه اهل سنت بندرعباس: سکوت در برابر داعش کمتر از حمایت نیست

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: سکوت در برابر داعش کمتر از حمایت نیست
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: حمله و اهانت لفظی داعش به قبور انبیا و بزرگان دین و تخریب مساجد اهل سنت حکایت از کینه‌توزی این گروهک با مسلمانان ملتزم و پایبند شافعی، حنفی، حنبلی و مالکی است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، شیخ عبدالباعث قتالی با بیان اینکه "جهاد یکی از ارکان مهم و اصلی دین است"، افزود: جهاد به معنی پیشبرد کار دعوت اسلامی برای کفار و دفاع از حریم دین اسلام است.

وی با بیان اینکه "خداوند در قرآن‌کریم حمایت و مساعدت خود را برای مجاهدین فی‌سبیل‌الله تضمین کرده است"، گفت: هم‌اینک آنچه در سوریه و عراق شاهد آن هستیم سوءاستفاده از واژه مقدس جهاد است که بجای تقویت، موجب تضعیف و بجای موفقیت، موجب عقب‌گرد اسلام می‌شود.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: زمانی که در رأس برنامه‌های جهادی سر و کله دشمن پدیدار شود و معلوم شود که مجاهدین در آستین اسرائیل و بدخواهان دین پرورش می‌یابند، چیزی به جز ضرر و زیان نصیب اسلام و مسلمین نمی‌شود.

قتالی با بیان اینکه "نامگذاری داعش تحت عنوان دولت اسلامی عراق و شام، خود به تنهایی منظورشان را که بهم زدن اوضاع کشورهای اسلامی است برملا می‌کند"، افزود: بی‌شک پشت پرده داعش دشمنان سرزمین‌های اسلامی هستند و علت اصلی تشکیل این گروهک خودخواهی، زیاده‌طلبی و حرف‌شنوی وهابیت از استعمار است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه "سکوت برخی از کشورهای اسلامی در رد گروهک‌های تکفیری، کمتر از حمایت نیست"، تصریح کرد: بعدها تاریخ خود شهادت می‌دهد که پشت پرده داعش و دیگر گروهک‌های تکفیری و تروریستی چه افراد و چه کشورهایی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه "ادعاهای داعش با واقعیت آن کاملا تفاوت دارد"، گفت: داعش ادعای مسلمانی می‌کند اما در عمل سرمایه‌های اسلام را هدف قرار داده است، ظرفیت‌های انسانی و مالی اسلام را از بین می‌برد و بویژه مثل یک ذبح شرعی انسان مکرم و معصوم را به قتل می‌رساند. داعش امروز یک چهره بسیار زشت را از اسلام به تصویر کشانده است.




1393/4/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن