تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804326242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فیفا از باشگاه صدتایی های جام جهانی 2014


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گزارش فیفا از باشگاه صدتایی های جام جهانی 2014 تهران- ایرنا- جام جهانی 2014 برزیل تاکنون شاهد نقاط عطف زیادی بوده است و در این دوره از رقابت ها شماری از بازیکنان و تیم ها توانستند به باشگاه صد تایی ها ملحق شوند.


به گزارش تارنمای فیفا، در این جام، تعدادی از کشورها صدمین بازی خود را برگزار کردند، شماری از بازیکنانی صدمین گل خود را زدند و تعدادی از آنها نیز صدمین بازی ملی خود را انجام دادند.
وسلی اشنایدر روز 13 ژوئن صدمین بازی ملی خود را برای هلند انجام داد. بازیکن شماره 10 هلند در یک دیدار مهم مقابل اسپانیا برای صدمین بار برای کشورش به میدان رفت که در نهایت هلند پیروزی چشمگیر پنج بر یک را بدست آورد.
آلمان روز 16 ژوئن صدمین بازی خود را در جام جهانی برگزار کرد. آلمان که قهرمان سه دوره رقابتهای جام جهانی است در نخستین بازی خود در برزیل مقابل پرتغال، اولین تیمی بود که صدمین بازی خود را در جام جهانی انجام داد.
ماریو یپس روز 19 ژوئن صدمین بازی ملی خود را برای کلمبیا انجام داد. این مدافع کهنه کار صدمین حضور خود را برای تیم ملی کلمبیا در دومین بازی گروهی این تیم مقابل ساحل عاج انجام داد. یپس اولین بار در سال 1998 در جام جهانی شرکت کرد و در سن 38 سالگی برای دومین بار موفق به شرکت در جام جهانی شد. این تیم به رهبری کاپیتان کلمبیا دو بر یک پیروز شد و به مرحله حذفی راه یافت.
اولیور ژیرو روز 20 ژوئن صدمین گل فرانسه را در جام جهانی به ثمر رساند. فرانسه در اولین دیدار خود در جام جهانی برزیل در مقابل هندوراس سه بر صفر پیروز شد و نود و هفتمین، نود و هشتمین و نود و نهمین گل خود را در جام جهانی ثبت کرد. ژیرو در بازی مقابل سوئیس موفق شد صدمین گل تیم ملی فرانسه را وارد دروازه سوئیس کند.
خاویر ماسکرانو روز 21 ژوئن 2014 صدمین بازی ملی خود را برای آرژانتین انجام داد. این بازیکن در صدمین بازی خود برای آلبی سلسته برای اولین بار مقابل ایران بازی کرد. این بازی 90 دقیقه بدون زدن هیچ گلی ادامه داشت تا آنکه آرژانتین با جادوی مسی توانست یک بر صفر پیروز شود و به مرحله حذفی راه یابد.
پر مرتساکر صدمین بازی ملی خود را روز 21 ژوئن برای آلمان انجام داد. مردان یواخیم لو در این دیدار مقابل غنا به میدان رفتند. مرتساکر دهمین بازیکن آلمانی است که به این باشگاه ملحق می شود.
برزیل روز 23 ژوئن صدمین بازی خود را در جام جهانی برگزار کرد. درست یک هفته بعد از آنکه آلمان اولین تیمی شد که صدمین بازی خود را در جام جهانی برگزار کرد، برزیل میزبان رقابتها در دیدار مقابل کامرون به این مرحله دست یافت. آنها چهار بر یک پیروز شدند. این پیروزی شصت و نهمین برد برزیل در بیستمین تورنمنت آنها بود. برزیل تنها تیمی است که در تمام دوره های جام جهانی حضور داشته است.
نیمار روز 23 ژوئن صدمین گل خود را برای برزیل به ثمر رساند. اولین گل جام جهانی 2014 را نیمار بازیکن شماره 10 برزیل وارد دروازه کرواسی کرد.
درک کویت روز 29 ژوئن صدمین بازی ملی خود را برای هلند انجام داد. در این دیدار هلند مقابل مکزیک قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک مکزیک را شکست داد.
جوزف یوبو روز 30 ژوئن صدمین بازی ملی خود را برای نیجریه انجام داد. یوبو اولین بازیکن نیجریه ای است که به این باشگاه ملحق می شود.
ورزشی(5)**1584

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن