تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک ها در حوزه معوقات کلان از صداقت لازم برخوردار نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۳ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان کرمان: بانک ها در حوزه معوقات کلان از صداقت لازم برخوردار نيستند رئيس کل دادگستري استان کرمان گفت: بانک ها در حوزه معوقات کلان از صداقت لازم برخوردار نيستند و مصالح و منافع مشتريان خود را بر مصالح و منافع بانک ترجيح مي دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين علي توکلي تاکيد کرد: اگر مراجع نظارتي و مديران، هرکدام در حوزه خود به نقش نظارتي خويش توجه مي کردند، قطعا وضعيت بهتري داشتيم. وي مفاسد اجتماعي و مفاسد اقتصادي را ناشي از ضعف نظارت ها دانست و افزود: مديران با مراجع نظارتي همکاري مناسبي ندارند و در مناقصات، قراردادها و مزايده ها، منافع اداره، اموال عمومي و دولتي مورد توجه قرار نمي گيرد و همه به دنبال منافع خود هستند.
اين مقام قضايي تصريح کرد: بانک ها نيز در حوزه معوقات کلان از صداقت لازم برخوردار نيستند و مصالح و منافع مشتريان خود را بر مصالح و منافع بانک ترجيح مي دهند.
وي در ادامه گفت: اولويت اصلي دادگستري رسيدگي به شکايات و دعاوي مختلف مردم در جهت احقاق حق و يا رفع خصومت مي باشد و تمامي تلاش همکاران قضايي و اداري مجموعه دادگستري استان کرمان در اين است که بتوانند مشکلات مردم را پاسخگو باشند.
وي تاکيد کرد: نکته ديگري که به صورت جدي مورد توجه دستگاه قضايي استان قرار دارد، استقرار امنيت اجتماعي و حمايت از نيروهاي اطلاعاتي و انتظامي در اين راستا است زيرا معتقديم که بدون امنيت، هيچ خدمتي موثر و پايدار نخواهد بود.
اين مقام قضايي گفت: از تلاش تمامي همکاران قضايي و اداري در سطح استان تشکر مي کنم زيرا قطعا اگر همکاري آنها نبود، توفيقات اينچنيني را نداشتيم.
رئيس کل دادگستري استان اظهار داشت: تلاشگران حوزه قضايي و اداري دادگستري استان کرمان افرادي صبور و پرکار هستند و از سالم ترين پرسنل اداري اين استان به شمار مي روند که سلامتي و آرامش خود را فداي خدمت به شهروندان و ارباب رجوع مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن