تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: تدبیر دکتر روحانی سیر صعودی تورم را متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: تدبیر دکتر روحانی سیر صعودی تورم را متوقف کرد ارومیه - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم گفت: تدبیر دکتر روحانی و دولت یازدهم، سیر صعودی تورم را متوقف کرد.


علی اکبر آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید توانسته به شعارهای انتخاباتی خود عمل کند و تصویر شفافی از عملگرایی خود را نشان دهد.
وی اظهار کرد: دکتر روحانی در مدت یک ساله اجازه نداد تورم سیر صعودی پیدا کند بلکه با تلاش خود توانست آن را از 44 درصد به پائین سمت سوق داده و ثابت نگه دارد.
وی، حاکمیت آرامش بر بازار و شکسته شدن فضای متشنجی که توسط دلالان و سودجویان به وجود آمده بود را از حرکتهای ارزشمند دولت یازدهم برشمرد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس جمهوری همچنین در سخنان اخیر خود در روز صنعت و معدن خبر داد دیگر وضعیت اسفناک سالهای گذشته تکرار نخواهد شد و این نشان دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید برای حرکت به سوی پیشرفت و ترقی است.
آقایی با اشاره به مساله تحریم ها نیز اظهار کرد: به گفته دکتر روحانی دیوار تحریم ها شکسته شده و دیگر هیچ چیزی نخواهد توانست این ترک خوردگی را ترمیم کند.
نماینده مردم سلماس در خانه ملت افزود: شکست تحریم ها با درایت رییس جمهوری نقطه عطفی در دولت یازدهم است و می توان گفت افقی روشن برای رشد عرصه های مختلف کشور می باشد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم وقتی آغاز بکار کرد شاهد مشکلات انبوه، پروژه های ناقص و وارث مشکلات بی شمار بود گفت: نباید از دولت انتظار داشت در مدت زمان کوتاهی تمامی مشکلات حل و تمامی شعارها عملی شود چرا که مشکلات حاکم بر عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در یک روز به وجود نیامده تا در یک روز هم حل شود.
وی ادامه داد: شاید گرانی هنوز بر بازار حاکم باشد اما این گرانی در حالت ثابت مانده و اجازه افزایش آن داده نشده است.
آقایی یادآوری کرد: دولت گام های بلندی برای درمان اقتصاد بیمار کشور برداشته و توانسته است بستر مناسبی برای شکوفایی اقتصاد کشور فراهم کند که نمونه بارز آن اعلام آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است.
8135/581/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن